OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Najveća škola u Velikoj Gorici
MAT liga PDF Ispis

MAT liga (2)

MAT liga (1) Učenici OŠ Nikole Hribara ove su godine ponovno sudjelovali na online natjecanju MAT liga, natjecanju iz matematike učenika osnovnih i srednjih škola u parovima. Kao i mnoga matematička natjecanja, i ovo je natjecanje nastalo sa željom popularizacije nastave matematike, a s ciljem poticanja zajedništva i timskog rada. Sudjelujući u 1. kolu natjecanja, u školskoj knjižnici 7. listopada 2021., lijepih i zabavnih sat vremena proveli su Lucija Pečar, Lara Rašić, Lucija Stepanić, Mak Ratković Rajhvajn, Ivan Preložiček, Matija Mihić, Una Pavišić, Ena Grljević, Mata Dvoraček i Andrej Njegovec. 

Marjana Kuliš, prof., učitelj savjetnik

 
U posjetu zagrebačkoj džamiji PDF Ispis

U posjeti dzamiji (2)

U posjeti dzamiji (1) Dana 7. 10. 2021. godine, u sklopu nastave katoličkog vjeronauka, učenici petog d i petog e razreda zajedno sa svojom profesoricom Marijom Patrlj posjetili su zagrebačku džamiju. Domaćin je bio zamjenik zagrebačkog imana gospodin Mersad Kreštić. Svrha posjeta bila je što bolje upoznati islamsku vjeru te tako poticatii međureligijski dijalog, vjersku toleranciju te u međusobnom susretu uspostaviti prijateljsko ozračje među pripadnicima različitih religija. Djeca su bila oduševljena, imali su puno pitanja na koje su dobili odgovore, a na kraju susreta zaključili su da im je vrijeme prebrzo prošlo te da ovakav susret moramo ponoviti.

Marija Patrlj

 
Dragi učitelji, sretan vam Svjetski dan učitelja! PDF Ispis

Na Svjetski dan učitelja, Ministarstvo znanosti i obrazovanja nagradilo je 511 najuspješnija odgojno-obrazovna djelatnika u školskoj godini 2020./2021. Ponosni smo što je među nagrađenim odgojno-obrazovnim djelatnicima četvero učitelja naše škole. Čestitamo nagrađenim učiteljima Sanji Božinović, Valentini Japec, Eriki Likan Kelentrić i Vesni Stipić.

Nije znanje znanje znati, već je znanje znanje dati!

 
Europäischer Tag der Sprachen PDF Ispis

Europski dan jezika (2)

Europski dan jezika (1) Povodom Europskog dana jezika koji se obilježava 26. rujna učenici 7. a, 7. b, 7. c te 8. a, 8. b, 8. c i 8. d razreda su u matičnoj te područnoj školi Donja Lomnica na nastavi njemačkoga jezika različitim aktivnostima obilježili taj važan dan. Izrađivali smo plakate, crtali zastave, rješavali zadatke i kvizove te tako proširivali znanje. Kažu da koliko jezika znaš, toliko vrijediš. Mi se uistinu slažemo s tim, stoga ćemo se i dalje truditi učiti strani jezik i služiti se njime.

Josipa Omrčen i Marija Vnučec

 
Charles McGee u školskoj knjižnici PDF Ispis

Charles McGee

Uključivanjem u eTwinning projekt U svijetu likovnih umjetnika 4 autorica Sandre Vuk i Nevenke Dimač, učenici 3. a razreda upoznali su životni put i slikarski rukopis američkog profesora likovne umjetnosti Charlsa McGeea. Svoje skulpture izrađivali su u paru s likovnim elementima crno-bijelog kontrasta, crte, točke i kompozicije crtane crnim flomasterom.

Pokazali su veliko zanimanje za ovakvim likovnim ostvarenjima. Svoje papirnate skulpture izložili su u školskoj knjižnici kako bi ljepotu i zanimljivost uradaka mogli vidjeti svi u školi. Pozivamo vas da posjetite izložbu te dobijete motivaciju za neka svoja likovna ostvarenja.

Vesna Stipić, učiteljica 3. a

 
Mobilnost u Grčkoj PDF Ispis

mobilnost grcka (2)

mobilnost grcka (1) U sklopu Erasmus + projekt Teaching for the future učiteljica Ivana Boban otputovala je u Grčku gdje je sudjelovala na tečaju AdvancedInnovative Learning Methods koju je organizirao i vodio IDEC S.A. Tečaj je održan u razdoblju od 5. do 9.7.2021.,te su na njemu sudjelovali učitelji iz Rumunjske, Portugala, Litve, Francuske, Cipra i Hrvatske, međusobno izmjenjujući znanja i kompetencije.

Učitelji su upoznali inovativne metode učenja čiji je cilj učiniti učenje zabavnim, prilagođenim svakom učeniku, te njihovim aktiviranjem. Upoznavanje inovativnih metoda :participativni dizajn, učenje na otvorenom, dizajnersko razmišljanje, motivacijske strategije za povećanje aktivnosti učenika i multimodalnost odvijalo se kroz interaktivno i suradničko učenje, te osmišljavanje njihove praktične primjene u nastavi.

Stečeno znanje, posebice o učenju na otvorenom ( Outdoor learning ) planira primijeniti u redovnoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima, te time unaprijediti nastavni proces.

 
Intervju s našom dugogodišnjom pedagoginjom Milkom Dobrić PDF Ispis

Milka Dobrić Učenici novinarske skupine nedavno su intervjuirali dugogodišnju pedagoginju naše škole koja je nedavno otišla u mirovinu. Naravno, riječ je o gospođi Milki Dobrić koja je u našoj školi radila još od samog početka te je kao pedagog osnovne škole imala mnoge zadaće. Sudjelovala je u svim fazama odgojno-obrazovne djelatnosti, od planiranja i programiranja do vrednovanja rezultata. Surađivala je i radila s učenicima, učiteljima i roditeljima te se uvijek trudila učiniti našu školu boljom. U ovom je razgovoru s nama podijelila svoja razmišljanja i iskustva koja je stekla dugogodišnjim radom.

1. Zašto ste i kada odlučili postati pedagoginja?

Davno, davno sam znala da ću raditi s djecom, s ljudima. Valentina Mikuž, moja prva učiteljica, bila je moja inspiracija. Mnogo kasnije odlučila sam upisati Filozofski fakultet, prvotno zbog psihologije, a onda je pedagogija postala moj poziv i zvanje. Naravno da je u svemu pomogla i psihologija. U radu u školi neophodno je znanje pedagogije i psihologije.

2. Koliko dugo radite u našoj školi?

U našoj školi radim od školske 1983./1984. godine, tj. od godine kada je naša škola počela raditi.

3. Koji je najteži, a koji najljepši dio Vašeg posla?

Najteži dio posla je s djecom i odraslima proživljavati teške i ružne životne priče.

Najljepše je vidjeti razdraganu i sretnu djecu, ali i odrasle kada se problemi uspješno riješe.

4. Hoće li Vam nedostajati posao pedagoginje?

Naravno da će mi nedostajati. Gotovo 42 godine, a to nije malo, svaki sam dan radila ono što volim i da, sigurna sam da će mi jako nedostajati.

5. Koji su bili Vaši najzanimljiviji susreti s djecom?

Bilo je uistinu puno zanimljivih susreta s djecom. Teško je izdvojiti neki poseban jer toliko toga se skupilo u 42 godine. I sad vidim neka dječja lica, sjetim se nekih situacija, u licima novih đaka prepoznam lica njihovih roditelja jer toliko sam generacija „upisala" u prvi razred i bila, na neki način, njihov prvi susret sa školom.

Možda bih spomenula priču jednog dječaka i njegov čuperak kose koji mu je bio jako važan pa je zbog čuperka radio neke stvari koje nisu bile baš u skladu s pravilima ponašanja.

6. Kako Vam je bilo raditi nastavu na daljinu?

Vrlo teško. Teško je ne gledati ljude u oči, ne vidjeti reakciju djece, učitelja, roditelja. Svi smo bili u istom položaju, i učenici i učitelji. I nikome nije bilo lako.

7. Što će Vam najviše nedostajati kada odete u mirovinu?

To ću znati kad vrijeme mirovine započne. Vjerojatno najviše bezbrižni dječji smijeh, kolege, prijatelji, razgovori...

8. Što će Vam najmanje nedostajati kada odete u mirovinu?

Najmanje će mi nedostajati slušanje teških životnih priča koje su me jako rastuživale.

9. Postoje li velike razlike u ponašanju djece kada ste počeli raditi i sada kad idete u mirovinu?

Djeca su uvijek djeca. Vesela i razigrana, ali također puna svojih vlastitih briga, različitih od briga odraslih ljudi, roditelja ili učitelja.

Možda su se djeca ranije puno više igrala vani nego sada. Nije bilo toliko igara u digitalnom obliku. Djeca su se družila u prirodi, a ne na društvenim mrežama.

10. Koji su najveći problemi s kojima se djeca danas susreću?

Djeci najviše nedostaje razgovora, kako s roditeljima tako i s učiteljima. Prezaposlenost roditelja, a i žurba za ostvarenjem kurikuluma učitelja, ne ostavljaju vremena za razgovor s djecom. A djeca imaju potrebu da ih netko čuje i razumije. Da ima više razgovora, svi bi se bolje razumjeli i bolje osjećali. Nadam se da će svi uvidjeti koliko je to bitno i naći vremena za razgovor, za slušanje. Veliki problem s kojim se djeca susreću je korona. Toliko toga je promijenila u životima djece, životima svih nas. Nadam se da će ove godine ipak biti manje nastave na daljinu, manje odlazaka u izolacije, manje svega što nam je otežalo rad zadnje dvije godine, zato vam svima želim sretnu i uspješnu 2021./2022. školsku godinu.

Zahvaljujemo našoj pedagoginji na svemu što je činila za našu školu i njezine učenike svih ovih godina. Znamo da posao pedagoga nije lak i da zahtijeva mnogo strpljenja i volje, ali ona je prihvatila i izdržala izazov. Svoje zanimanje i zvanje pretvorila je u životni poziv i svima nama otvorila vrata škole, a svojim osmijehom i lijepom riječi olakšala ulazak, zato joj iskreno zahvaljujemo i želimo zdravu, zanimljivu, ugodnu i dugu mirovinu.

Ema Hrvoić i Ivan Bazilije Buhovac (novinarska skupina)

 

 

 
Mobilnost na Islandu PDF Ispis

Mobilnost na Islandu U sklopu Erasmus+ projekta Teaching for the future učiteljica geografije Valentina Japec otputovala je u Reykjavik gdje je sudjelovala na tečaju Project Based Learning u organizaciji PMS+ iz Španjolske. Tečaj je trajao od 22. do 28. kolovoza 2021. Sudjelovali su i učitelji iz Španjolske, Njemačke, Austrije i Poljske.

Sudionici su naučili što je Project Based Learning i po čemu se razlikuje od drugih modela učenja i poučavanja, kako osmisliti kvalitetan projekt i koje su prednosti takvoga oblika učenja i poučavanja. Učitelji su dobili smjernice i alate koji im mogu pomoći u provođenju projektne nastave. Ne treba zanemariti i važnost međusobnog upoznavanja, dijeljenja primjera dobre prakse iz različitih dijelova Europe, otvaranja mogućnosti za buduće međunarodne suradnje i školske projekte. Tijekom edukacije sudionici su kreirali vlastiti projekt na eTwinning platformi.

Svoja znanja, ali i dojmove o Islandu, prenijet ću učenicima i učiteljima naše škole.

Valentina Japec

 
Mobilnost na Malti PDF Ispis

Mobilnost na Malti U sklopu Erasmus+ projekta Teaching for the future naša učiteljica vjeronauka Erika Likan Kelentrić otputovala je na Maltu. Tamo je sudjelovala na strukturiranom tečaju Boost Your ICT Skills – Technology for the Clasroom. Aktivnost je održana od 11. do 16. srpnja 2021. godine, a na tečaju su sudjelovali i učitelji iz Mađarske, Poljske i Češke.

Sudionici tečaja bili su upoznati s korištenjem raznih inovativnih metoda poučavanja s pomoću raznih digitalnih alata koji će im omogućiti bolje integriranje ICT tehnologije u nastavne sadržaje. Aktivnosti su provedene interaktivno, suradnjom i grupnim radom. Učitelji su se koristili praktičnim radionicama koje su uključivale logičko zaključivanje, kritičko mišljenje, analizu i rješavanje problema. Neki od digitalnih alata koji su se koristili na tečaju bili su: Webyquest, Quest Garden, Puzzlemaker, Taboo cards, Crossword, Canva, PB Works, Kahoot, Socrative.

Zadnji dan tečaja svi su sudionici prezentirali svoj rad.

 
Sigurno u školu PDF Ispis

zastitar

S obzirom na građevinske radove koji se trenutno odvijaju u okrugu škole, škola je osigurala prisustvo zaštitara s prvim danom nastave, koji će se pobrinuti za sigurnost učenika, roditelja i djelatnika škole.


Ravnatelj
Stjepan Maravić, prof.

 
Obavijest za roditelje prvašića PDF Ispis

Obavještavamo roditelje učenika prvih razreda da se priredba ove godine neće održati zbog epidemiološke situacije. Umjesto priredbe, organizirat ćemo upoznavanje djece i roditelja s učiteljicama prema rasporedu u nastavku. Molimo da, u skladu s preporukama, s djetetom na upoznavanje dođe samo jedan roditelj. Prvi dan nastave dopušten je ulazak u školu isključivo roditeljima prvašića. Dopušteno je zadržavanje 15 minuta. Za roditelje su obvezne maske.

Prvi nastavni dan 6. rujna 2021. za učenike prvih razreda bit će organiziran na sljedeći način:

Učenici 1.a razreda u 9 sati ispred glavnog ulaza škole

Učenici 1.b razreda u 10 sati ispred glavnog ulaza škole

Učenici 1.c razreda u 11 sati ispred glavnog ulaza škole

Učenici 1.d razreda u 11:30 sati ispred glavnog ulaza škole

Učenici 1.a PŠ Gradići u 10 sati ispred glavnog ulaza područne škole

Učenici 1.b PŠ Gradići u 11 sati ispred glavnog ulaza područne škole

Učenici 1. razreda PŠ Lomnica u 10 sati ispred glavnog ulaza područne škole

Prvi dan učenici iz produženog boravka ne ostaju u boravku.

Udžbenike i radne bilježnice učenici dobivaju u školi prvi dan nastave. Molim Vas donijeti prvi dan nastave prazne školske torbe.

Sljedećeg dana učenici dolaze u školu prema Obavijesti o početku nastavne godine 2021./2022.

 
Obavijest o početku nastavne godine 2021./2022. PDF Ispis

 

Nastava u školskoj godini 2021./2022. počinje u ponedjeljak 6. rujna 2021. Nastava je organizirana u dvije smjene.

Drugi turnus započinje s nastavom u 8 sati, a prvi turnus u 14 sati.

1.a, 1.c, 2.b i 2.d (boravak) - nastava počinje u 8,00 sati

1. turnus (1.a, 1.b, 2.a, 2.b, 3.a, 3.b, 4.a, 4.b, 4.c, 5.a, 5.b, 5.c, 6.a, 6.b, 6.c, 7.a, 7.b, 7.c, 8.a, 8.b, 8.c, 8.d; PŠ Gradići 1.a, 2.a, 3.a, 4.a; PŠ Lomnica 2. i 4. razred)

2. turnus (1.c, 1.d, 2.c, 2.d, 2.e, 3.c, 3.d, 4.d, 4.e, 5.d, 5.e, 5.f, 6.d, 6.e, 6.f, 6.g, 7.d, 7.e, 7.f, 8.e, 8.f, 8.g; PŠ Gradići 1.b, 2.b, 3.b, 4.b; PŠ Lomnica 1. i 3. razred)

 

OŠ NIKOLE HRIBARA – MATIČNA ŠKOLA

ulaz u_sklolu

 

Glavni ulaz
1.c, 2.b, 5.c, 7.f


Ulaz 1.
4.c, 4.e, 6.b, 8.f
6.a, 6.e, 7.c, 8.e – ulaz na katu

Ulaz 2.
6.c,6.f, 7.a, 8.g
5.a, 5.b, 5.d, 5.f,– ulaz na katu

Ulaz 3.
7.b, 7.d, 7.e, 8.d
5.e, 8.c – ulaz na katu

Ulaz 4.
6.g, 8.b
6.d, 8.a – ulaz na katu

Ulaz 5.
1.a, 2.a, 2.c,
2.d, 4.a, 4.d – ulaz na katu

Ulaz 6.
1.b, 1.d, 2.e, 4.b
3.a, 3.b, 3.c, 3.d – ulaz na katu

 

Raspored dolazaka je podložan promjenama.

Pri dolasku u školu ispred svake učionice odlaže se odjeća i obuća (papuče su obvezne). Garderoba se nalazi pred svakom matičnom učionicom. Na određenom ulazu u školsku zgradu (plan ulaza je gore naveden) učenike će dočekati njihov razrednik i otpratiti ih u matičnu učionicu.

Prvog dana nastave učenici će imati tri sata razrednika u matičnim učionicama u kojima borave cijelo vrijeme nastave. Udžbenike i radne bilježnice učenici dobivaju u školi prvi dan nastave. Molim Vas donijeti prvi dan nastave prazne školske torbe.

Prijevoz je organiziran za učenike putnike.

 

PŠ GRADIĆI

 

Nastava je organizirana u dvije smjene. Drugi turnus započinje s nastavom u 8 sati, a prvi turnus u 14 sati.
Glavni ulaz u školu koriste 1.a, 1.b., 2.a i 2.b.
1.b razred dolazi u školu u 7:40 sati, a 2.b u 7:50 sati.
1.a razred dolazi u školu u 13:40 sati.
1.b, 2.a (boravak) - nastava počinje u 8,00 sati
Sporedni ulaz u školu koriste 3.a, 3.b, 4.a i 4.b.
3.b razred dolazi u školu u 7:40 sati, a 4.b u 7:50 sati.
3.a razred dolazi u školu u 13:40 sati, a 4.a u 13:50 sati.

 

PŠ LOMNICA

 

Nastava je organizirana u dvije smjene.
Drugi turnus započinje s nastavom u 8 sati. 1. razred ulazi u školu u 7:40 sati, a 3. razred u 7:50 sati.
Prvi turnus započinje s nastavom u 14 sati. 2. razred ulazi u školu u 13:40 sati, a 4. razred u 13:50 sati.

 

ORGANIZACIJA RADA U PRODUŽENOM BORAVKU

 

Od ponedjeljka, 6. rujna 2021. započinje s radom produženi boravak za učenike 2. razreda, a u utorak 7. rujna za učenike 1. razreda.



 
Javni poziv za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi - 2. rujna 2021. PDF Ispis
Osnovna škola Nikole Hribara
Velika Gorica, Ruđera Boškvića 11.
Velika Gorica, 02.09.2021.
 

Javni poziv za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi


U okviru projekta „Svako dijete ima pravo na obrazovanje“ koji je prijavljen na Natječaj Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza II., financiranom iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2022. objavljuje se Javni poziv za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi.


I.
• Broj traženih osoba: 3
• Mjesto rada: osnovna škola Nikole Hribara
• Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme – 21 do 30 sati tjedno
• Prijevoz na rad: djelomično
• Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme najduže do 30.lipnja 2021.

 

II. UVJETI:
• najmanje završena četverogodišnja srednja škola,
• nepostojanje zapreka za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
Prednost će imati osobe sa:
• iskustvom u radu na poslovima pomoćnika u nastavi u školama koje se dokazuje potvrdom škole o uspješnom obavljanju poslova pomoćnika u nastavi.

 

III. OPIS POSLOVA
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružanje neposredne podrške i pomoći učenicima s teškoćama u razvoju sa ciljem olakšavanja njihovog obrazovnog procesa i socijalizacije.

 

IV.

Odabir osoba koje će izvršavati poslove pomoćnika u nastavi izvršit će Školski tim.

 

V.

S odabranim pomoćnikom u nastavi sklopit će se ugovor o radu na određeno, nepuno radno vrijeme kojim će se definirati međusobna prava i obaveze.

 

VI.

Uz prijavu na javni poziv, kandidati za pomoćnike dužni su priložiti:
• životopis,
• dokaz o stručnoj spremi (neovjerena preslika),
• dokaz o hrvatskom državljanstvu (neovjerena preslika osobne iskaznice ili domovnice),
• dokaz o prebivalištu (neovjerena preslika osobne iskaznice ili uvjerenja o prebivalištu)
• dokaz da se ne vodi kazneni i istražni postupak (neovjerena preslika uvjerenja o nekažnjavanju – ne starije od 3 mjeseca).
Škola zadržava pravo uvida u originale dokumenata.


VII.

Prijave se podnose poštom ili predaju osobno na sljedeću adresu:
Osnovna škola Nikole Hribara
Ruđera Boškovića 11.
10410 Velika Gorica
s napomenom „Prijava za pomoćnika u nastavi“.
 
Rok za podnošenje prijava je 10.rujna 2021.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

 

Za sve informacije možete se obratiti na brojeve telefona 01/2344 714 – Katarina Sikrić Lukić, mag.pead.soc.

 

Ravnatelj:
Stjepan Maravić, prof.
 
Popis učenika prvih i petih razreda za školsku godinu 2021./2022. PDF Ispis

pocetak skole Poštovani roditelji, u privitku se nalaze popisi učenika 1. i 5. razreda za školsku godinu 2021./2022.

Popis učenika 1. razreda

Popis učenika 5. razreda

 

Ravnatelj:

Stjepan Maravić, prof.

 

 

 
Matej na HMOK-u PDF Ispis

Matej Marijetic Učenik 4. razreda Osnovne škole Nikole Hribara Matej Marijetić nakon osvojenog 1. mjesta na Županijskom natjecanju iz Matematike održanom 29. ožujka 2021. godine pozvan je na Hrvatsku matematičku olimpijadu za kadete ( HMOK). Uspješnim 1. kolom Matej je izborio sudjelovanje na natjecanju Hrvatske matematičke olimpijade za kadete 2. kola koje je održano 23. lipnja 2021.godine po županijama.

Škola domaćin za Grad Zagreb, Zagrebačku županiju i Karlovačku županiju bila je OŠ Augusta Šenoe u Zagrebu. Među mladim matematičarima HMOK-a Matej je osvojio izvrsno 2. mjesto. Mentorica natjecatelja je učiteljica Vesna Zagorec, a mi čestitamo Mateju i mentorici na postignutom uspjehu.

 
<< Početak < « 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 » > Kraj >>

Stranica 26 od 82

Erasmus+ Facebook

Naši filmovi

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.






Erasmus+ partner

erasmus (2).jpg

Slučajna slika

slucajna3.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Statistike posjeta

Posjeta danas:115
Posjeta jučer:185
Posjeta ovaj mjesec:3129

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaČitateljski kutić

Četvrtak, 20 Svibanj 2021

article thumbnail Vaši vršnjaci preporučuju Ljekovita moć knjige – 10. Noć knjige  Videosadržaji: Charlie i tvornica čokolade – Marko Šavorić, 6. d Čitajte! – Ivan Dijanić, 8. f
... pročitaj cijeli tekst...

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...

Drugi zanimljivi članaci...