Ova školska godina, počela je veselo jer su u našu školu došli novi đaci. Njima u čast, su učenici petih razreda sa svojim bivšim učiteljicama, pripremili veselu priredbu kojom smo proslavili prvi dan škole. Prvašići su jako rado sudjelovali u programu. Svi smo primijetili da puno njih već zna što je lijevo, a što desno, da prepoznaju tiskana slova i da znaju brojati. Nadamo se da će zavoljeti školu. Svim prvašićima, njihovim roditeljima pa i svima nama želimo još jedan sretan početak! |
Osnovna škola Nikole Hribara
Velika Gorica, 02.09.2014.
OBAVIJEST UČENICIMA I RODITELJIMA
|
|
Nastava u školskoj godini 2014./15. počinje 8. rujna 2014. godine.
Popis učenika 1. razreda
Popis učenika 5. razreda
Matična škola
Za učenike prvih razreda nastava počinje prema slijedećem rasporedu:
1. A,B,C - u 10.00 sati
1. D,E - u 11.00 sati
Za učenike od 2. do 8. razreda u I turnusu nastava počinje u 8.00 sati, a u II turnusu u 14.00 sati.
I turnus:
|
II turnus:
|
2.A*,B
|
2.C*,D
|
3.A,B
|
3.C,D,E
|
4.A,B
|
4.C,D
|
5.A,B,C
|
5.D,E,F
|
6.A,B,C
|
6.D,E,F
|
7.A,B,C
|
7.D,E,F
|
8.A,B,C
|
8.D,E,F
|
*Učenici 2.A i 2.C su u produženom boravku i nastava im počinje u 8 sati.
PRO Gradići
Za učenike I. turnusa nastava počinje u 8.00 sati, a II. turnusa u 14.00 sati.
IZNIMNO 1. Za učenike 1. A i 1. B razreda nastava prvi dan počinje u 11.00 sati. 2. Za učenike 4. A (učiteljica Arna Bogešić) nastava prvi dan počinje u 10.00 sati.
I. TURNUS: 1.A učiteljica 2.A učiteljica Jasminka Matušin 3.A učiteljica Kristina Ehgardner 4.A učiteljica Arna Bogešić
II. TURNUS 1. B učiteljica Marina Marčec 2. B učiteljica Sandra Barišić 3. B učitelj Petar Zadro 4. B učiteljica Renata Karas
PRO Lomnica
Za učenike od 1. do 4. razreda nastava u I turnusu počinje u 8.00 sati a u II turnusu u 14.00 sati.
I. TURNUS: 3.razred 1. razred
II. TURNUS 2. razred 4. razred
Ravnatelj:
Zdenko Ilečić, prof. |
Podjela udžbenika koji su naručeni preko Udžbenik.hr bit će u četvrtak i petak, 4. i 5. rujna 2014. od 10 do 13 sati u matičnoj školi u učionici za njemački jezik nasuprot knjižnice. |
Kraj je školske godine došao brzo. Ocjene su zaključene, školskim obvezama je kraj (do sljedeće školske godine, naravno). Neki su zadovoljni i sretni, a neki će u sljedećoj godini pokušati napraviti više i bolje. Ova školska godina bila je itekako uspješna učeniku 5. b razreda LIBORU ZIMI, našem nadarenom matematičaru i informatičaru. On je osvojio drugo mjesto,ali i prvu nagradu na državnom natjecanju iz matematike, kao i izvrsno 5. mjesto na državnom natjecanju iz informatike. Mi smo porazgovarale s njime i evo što nam je rekao.
Novinarke: Libore, čestitke na odličnim rezultatima koje si ostvario na državnim natjecanjima iz informatike i matematike, kao i tvojim mentorima Nikoli Vuglenoviću i Milanu Omrčenu. 1.Kako se osjećaš nakon ovih velikih uspjeha, jesi li imao tremu? Libor: Osjećam se dobro i iznenađeno, zadovoljan sam što sam uspio tako daleko dogurati, no pred natjecanje sam bio prilično nervozan jer nisam znao kakav tip zadataka mogu očekivati. 2. Jesi li oduvijek bio odličan matematičar i je li matematika tvoj najdraži predmet? Libor: Matematika mi je oduvijek bila među najdražim predmetima, ali volim i povijest. 3. S obzirom da si sad petaš, koji ti je od novih predmeta najdraži? Libor: Kao što sam rekao, jako volim povijest, prošlost, zanimljiva mi je i geografija. Išao sam na natjecanje iz geografije, ali nisam ostvario nikakav značajniji rezultat. 4. Kako provodiš slobodno vrijeme? Libor: Svoje slobodno vrijeme sada provodim trenirajući judo, a prije sam trenirao i košarku. Volim šetati po prirodi, istraživati. 5. Imaš li najdražeg pjevača, sportaša, jelo…? Libor: Ne, nemam najdražeg sportaša ni pjevača. Volim dinosaure, bakine kiflice i volim gledati nogomet. Novinarke:Hvala ti, Libore, želimo ti puno sreće i uspjeha!!!
O Liboru su rekli…
Kristijan Vlahek, 5. B: Libor je zabavan, pametan i druželjubiv.
Anja Šitum, 5. B: Vrlo je pametan, voli pravdu, voli se družiti, dobar je.
Razrednica Natalija Kukor: Sve pohvale Liboru, vrlo je drag, ima razvijen osjećaj za pravednost, dobar je prijatelj sa svima u razredu.
Mentor Nikola Vuglenović: Libor je vrlo nadaren, ali i samozatajan, nikad se ne nameće. Izvrstan učenik koji svima želi pomoći.
Mentor Milan Omrčen: Libora sam prvi put upoznao u Zimskoj školi informatike. Od početa se vidjelo da uživa u rješavanju problemskih zadataka.
Iva Baj i Nela Dujić, 7.d |
U srijedu 16.06.2014. provedena je posljednja akcija skupljanja starog papira u nastavnoj godini 2013./2014. Bila je ovo akcija u kojoj smo skupili oko 900 kilograma starog papira! U tablicama možete provjeriti koliko ste papira kao razred skupili. Podaci u zagradama se odnose na ukupnu količinu sakupljenog papira u ovoj nastavnoj godini. Podaci označeni žutom bojom označavaju dva razreda koja su sakupila najviše papira. Dragi naši učenici, čestitamo Vam svima na sudjelovanju u akciji sakupljanja papira u protekloj nastavnoj godini. Obzirom da su dva razreda (2.c i 3.d) sakupila najviše papira nagraditi ćemo ih izletom! Čestitamo vam! Čestitamo i svim ostalim sudionicima akcije i nastavite tako i ove nastavne godine! Reciklirajmo bez obzira na nagrade, reciklirajmo jer nam je stalo. Za 1 tonu papira potrebno je posjeći čak 20 mladih stabala. I zato, čuvajmo našu prirodu i reciklirajmo otpad!
Neka recikliranje postane dio svakodnevice našeg obiteljskog života, ne samo obveza nego i vrijeme provedeno s najmilijima na zabavan način.
1. a |
49 (712) |
2. a |
0 (631) |
3. a |
0 (111) |
4. a |
0 (259) |
1. b |
0 (249) |
2. b |
0 (97) |
3. b |
0 (320) |
4. b |
0 (235) |
1. c |
0 (940) |
2. c |
231 (2103) |
3. c |
0 (160) |
4. c |
0 (344) |
1. d |
0 (136) |
2. d |
132 (1285) |
3. d |
291 (1598) |
4. d |
0 (220) |
|
|
2. e |
0 (427) |
|
|
4. e |
4 (212) |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. a |
5 (157) |
6. a |
0 (0) |
7. a |
0 (31) |
8. a |
0 (133) |
5. b |
41 (184) |
6. b |
0 (102) |
7. b |
55 (27) |
8. b |
0 (23,5) |
5. c |
0 (0) |
6. c |
0 (3) |
7. c |
0 (0) |
8. c |
0 (0) |
5. d |
0 (577,5) |
6. d |
32 (870) |
7. d |
0 (197,5) |
8. d |
0 (168) |
5. e |
20 (100) |
6. e |
21 (165) |
7. e |
0 (7,5) |
8. e |
0 (16) |
5. f |
0 (0) |
6. f |
43 (66) |
7. f |
0 (11) |
8. f |
0 (5) |
|
|