Četvrti razredi naše škole posjetili su Ogulin, rodno mjesto Ivane Brlić Mažuranić. Obišli su središnji dio grada, Frankopansku utvrdu u kojoj se nalazi i Zavičajni muzej grada, divili se Đulinom ponoru, vrelu Cesarovac, mjestu gdje se nekada nalazila rodna kuća Ivane Brlić Mažuranić, posjetili su i župnu crkvu Uzvišenja Sv. Križa i spomenik kralju Tomislavu otkud se vidi planina Klek uz koju se vežu brojne legende.
Učenici su sudjelovali u predstavi Jagor, oslikavali su scenu i čitali tekst. Radionica je završila plesom u jazbini babe Poludnice.
Nakon ručka, zajedno s učiteljima, polagali su ispit za dobivanje vozačke dozvole za letenje na metli. Svi smo bili uspješni i svakome je bila uručena vozačka dozvola.
Uz brojne edukativne sadržaje, naši su se đaci dobro zabavljali, uživali i vratili se kući obogaćeni još jednim iskustvom.
Mateja Karavanić, voditeljica Aktiva 4. razreda |
Učenici 5. a, b i c razreda posjetili su Muzej evolucije u Krapini 20. listopada 2017. u sklopu terenske nastave iz povijesti i geografije. Cilj terenske nastave bio je upoznavanje života krapinskih neandertalaca, upoznavanje procesa nastanka i razvoja zemlje, proširivanje odgojno-obrazovnih sadržaja, razvijanje kulturnih navika i uljudnog ponašanja na putovanju i u muzeju.
Tijekom posjeta Muzeju, učenici su rješavali zadatke iz povijesti i geografije. Nakon toga su se prošetali do nalazišta pračovjeka te uz pomoć kompasa odredili strane svijeta.
Učenici su posjetili Krapinu pod voditeljstvom svojih profesorica Natalije Kukor i Valentine Japec. |
U petak 20. 10. 2017. učenici sedmih razreda te njihove profesorice njemačkog jezika Josipa Omrčen, Ivana Šmaguc Topić i Ivona Štrekelj posjetili su Graz i tvornicu čokolade Zotter u mjestu Riegersburg, nedaleko od Graza. Nakon odgledanog dokumentarca o tvornici Zotter, obilaska tvornice te kušanja mnogobrojnih vrsta čokolade, uputili smo se u razgled grada Graza i njegovih znamenitosti: Herrengasse, Rathaus, Grazer Hauptplatz, Grazer Oper, Kunsthaus, Murinsel, Doppelwendeltreppe, Schloßberg...
Prije povratka kući, odomrili smo se u shopping centru Seiersberg gdje su učenici imali malo slobodnog vremena za kupnju, jelo i sl. U kasnim večernjim satima, puni dojmova, vratili smo se kući. |
U četvrtak 19. 10. 2017. učenici 3. a, 3. d i 3. razreda PŠ Lomnica posjetili su Dukat mliječnu industriju u Zagrebu. Cilj ove terenske nastave je upoznavanje učenika s „putom mlijeka od polja do stola“, s posebnim naglaskom na kontrolu kvalitete domaće mliječne sirovine i gotovih proizvoda, preradu mlijeka te važnost svakodnevne konzumacije mlijeka i mliječnih proizvoda za pravilan rast i razvoj djece školske dobi. U prvom su dijelu programa učenici obišli proizvodni pogon, a u drugom su dijelu zabavno – edukativnog sadržaja kroz igru pokazali znanje viđenog.
Uz degustaciju Dukatovih mliječnih proizvoda učenici su dobili i prigodne poklone te su pozvani da se uključe u kreativni likovni natječaj „ VOLIM MLIJEKO“.
Voditeljica aktiva 3. razreda Jadranka Jelisavac, mag. prim. educ. |
"Hura, idemo u ZOO vrt! Gledat ćemo životinje! Smijemo li ih hraniti? Ima li lavova? Uh, ja ih se bojim. Ja sam već bila u ZOO. I ja, i ja.“
Sve su to bile riječi malih đaka prvašića kad su čuli vijest o posjetu ZOO vrtu. U srijedu 11. listopada 2017. g. učenici 1. razreda područnih škola Gradići i Lomnica, u četvrtak 12. listopada učenici 1. a i 1. b te 13. listopada učenici 1. c i 1. d razreda bili su na terenskoj nastavi u Zoološkom vrt Maksimir.
Tema terenske nastave bila je Jedan životinjski dan. Učenici su upoznali raznolikosti životinjskog svijeta, sličnosti i razlike životinja sistematizirajući ih prema različitim obilježjima: prehrani, vremenu najveće aktivnosti... Snalazili su se u vremenu koristeći nazive doba dana u razgovoru i opisu aktivnosti životinja, razvijali su odgovoran stav i ljubav prema živim bićima.
Također, sudjelovali su u zanimljivom i poučnom predavanju i bili u prilici dodirnuti zmiju. Uzbuđenja i nevjerice na dječjim licima nije nedostajalo. Na povratku do škole prepričavali su se doživljaji s izleta. O uspješnosti terenske nastave najbolje govore dječja pitanja: “Učiteljice, hoćemo li ponovno u ZOO vrt?“
Voditeljica Aktiva 1. razreda
Nevenka Sedmak |
|