OS Nikole Hribara - Velika Gorica

"Breza" osvojila 1. mjesto PDF Ispis

zadruga 21.jpg

zadruga 2.jpg

Na smotri učeničkih zadruga Zagrebačke županije u Šenkovcu kraj Zaprešića, 6. travnja, svoje radove prezentirale su 22 učeničke zadruge. Naša zadruga „Breza“ osvojila je 1. mjesto, a tema izložbe bila je „Mirisi i zvukovi livade“. Erika Novak i Leticia Sedlaček, učenice 6. razreda prezentirale su ukrasne i uporabne predmete keramičara, i radove izrađene tehnikom kukičanja.
Izložbom smo htjeli podsjetiti čovjeka na očuvanje prirode i okoliša te naglasiti kako su mali stanovnici livade poput pčela, leptira, mrava i paukova velika i važna karika u prirodnom lancu. Pratnja mladim zadrugarkama bile su profesorice Natalija Kukor i Nada Tomašić, voditeljica zadruge.

Mladi zadrugari

Sretan i blagoslovljen Uskrs PDF Ispis

uskrs (1) uskrs (2)

Uskrs je najveći kršćanski blagdan. Zašto? Isus je pobijedio smrt i grijeh! Obećao je nama da ćemo i mi jednoga dana uskrsnuti. Da nema blagdana Uskrsa, uzaludna bi bila naša vjera. Simboli Uskrsa su: prazan grob, anđeo, uskrsna svijeća, zec, pisanice, janje, pile i najveći znak uskrsli Isus! Povodom nadolazećega blagdana Uskrsa, učenici 3. a i 3. b razreda Područne škole Gradići napravili su Isusov grob. Pogledajte kako! Svima žele sretan i blagoslovljen Uskrs!

Vjeroučiteljica: Fanija Jelinčić

Vlak u snijegu u 3. d razredu PDF Ispis

vlak u_snijegu_3 vlak u_snijegu_1

Učenici 3. d razreda tri su dana imali integriranu nastavu posvećenu Vlaku u snijegu Mate Lovraka.

Prvog su dana na satu hrvatskoga jezika, u sklopu medijske kulture, gledali film Vlak u snijegu, a potom su na satu glazbene kulture slušali i pjevali legendarnu pjesmu Himna zadrugara Drage Britvića i Arsena Dedića. Drugog su dana, ponovno na satu hrvatskoga jezika u sklopu lektire, razgovarali o poznatome romanu. Nakon toga su na satu likovne kulture ilustrirali scene iz dječjega filma i romana. Trećeg su dana, opet na satu hrvatskog jezika, uspoređivali film i dječji roman izdvajajući sličnosti i razlike. Na satu razrednog odjela razgovarali su o dobrim djelima zadruge, ali i o njihovim lošim djelima. Sat su završili zajedničkom izradom plakata.

učiteljica Vesna Lukinić

Pismo knjižnici PDF Ispis

pismo knjiznici Darija, učenica 3. c razreda, rado dolazi u knjižnicu. Za vrijeme velikoga odmora pročita barem jednu slikovnicu. Knjižničarku uvijek obraduje svojim zanimljivim i uzbudljivim pitanjima. Čita sve: slikovnice, časopise, romane, zbirke pjesama, enciklopedije... Čita, propitkuje, istražuje, vrlo je izuzetna djevojčica. U jednom svojem posjetu knjižnici donijela je i pismo naslovljeno „Jedna knjiga“.

Pročitajte kako Darija doživljava knjige i knjižnicu!

Dan ružičastih majica (Pink Shirt Day) PDF Ispis

dan ruzicastih_majica_1

dan ruzicastih_majica_2 Već tradicionalno, u našoj se školi, zadnje srijede u mjesecu veljači obilježava Dan ružičastih majica. Po čemu je taj dan poseban, upitali smo 1. b razred koji se osobito pripremio za njegovo obilježavanje. Svi su učenici obukli ružičaste majice, izradili prigodan plakat i posebnu pažnju posvetili misiji toga dana. Misija Dana ružičastih majica je prevencija vršnjačkoga nasilja. Učenici 1. b razreda razgovarali su o problemu nasilja među djecom te o tome kako ga mogu spriječiti. Sve su to prikazali crtežima na plakatu koji su izradili. Jasno su iznijeli svoj stav: NASILJE PRESTAJE OVDJE, i odlučili biti primjer svim učenicima škole!

Valentinovo u našoj školi PDF Ispis

valentinovo (1)

I ove smo godine pisali pisma svojim simpatijama i prijateljima. Ista su bila dostavljena u ponedjeljak. Nadamo se da smo razveselili najdraže lijepim riječima.

Imali smo i raspisan natječaj za najljepše ljubavno pismo. Pobjedu su odnijeli Matea Barbarić iz 3.c s pjesmom „Najljepše Valentinovo“ u nižim razredima i Lovro Vučenović iz 6.b s pjesmom „Ljubav“ u višim razredima. Pobjednici su nagrađeni prigodnim poklonima, knjigom „Mala knjiga o ljubavi“ i bombonijerom, a pjesme možete pročitati u privitku.

Čestitamo pobjednicima i zahvaljujemo svim sudionicima koji su se potrudili napisati tako lijepa ljubavna pisma. Do sljedeće godine uživajte u ljubavi kao da je svaki dan Valentinovo.

valentinovo (2)

Pročitajte nagrađene

radove

valentinovo (3)

Badminton – poluzavršnica PDF Ispis

badminton

U utorak 18. veljače 2016. u Jastrebarskom održano je poluzavršno natjecanje u badmintonu. Naša ekipa u sastavu Lovro Cvitanović, Vito Buchberger i Hrvoje Barišić, osvojila je 2. mjesto. U finalu su igrali protiv Novske koja je izborila plasman na Državno natjecanje. Od tri sudionika Bjelovar je bio treći.

Čestitamo našim dečkima na igri i nadamo se da će idućih godina biti još bolji!

Hribarovci na Lidranu PDF Ispis

lidrano 2012

Gradska smotra Lidrano održana je u utorak, 8. veljače, u organizaciji Osnovne škole Pokupsko u Pučkom otvorenom učilištu. Učenici osnovnih škola s područja Velike Gorice te općina Kravarsko, Orle i Pokupsko pokazali su svoju kreativnost, maštovitost i glumačke sposobnosti u zanimljivim, ali i poučnim predstavama. Osim u skupnim scenskim nastupima, učenici su kazivali poeziju i izveli svoje monologe i monodrame. Sa svojim scenskim izvedbama našu su školu predstavljali Ema Barišić, Marija Čolić, Antonija Nišević; Leon Brnad i Bruno Butorac, a s literarnim i novinarskim radovima Marija Čolić, Ana Galić, Erika Matković, Mislav Ivanuš i Bruno Butorac.

Na Županijsku smotru koja će se održati u Jastrebarskom 3. ožujka pozvani su Marija Čolić s literarnim radom Kad sam bila manja, Leon Brnad s monodramom Kad još ništa nisam znao i Bruno Butorac s intervjuom Ma'a salama i sretno.

Bruno Butorac

Školsko Natjecanje iz matematike PDF Ispis

vecer matematike

Ove je godine na školskom Natjecanju iz matematike sudjelovalo 38 učenika od petoga do osmoga razreda. Učenici čiji su testovi bili među 25 najboljih u našoj županiji pozvani su na županijsko natjecanje. To su: Libor Zima, 7. razred, mentor: Nikola Vuglenović; Denis Ratković Rajhvajn, 7. razred, mentor: Nikola Vuglenović i Antonio Dijanić, 6. razred, mentor: Višnja Ridzak.

Svim učenicima i mentorima čestitamo na uloženom trudu, a sudionicima županijskoga natjecanja želimo puno uspjeha na natjecanju 23. veljače u OŠ Velika Mlaka.

Klokan bez granica PDF Ispis

klokan bez_granica

I ove godine će se učenici naše škole natjecati na međunarodnom matematičkom natjecanju „Klokan bez granica“. Za natjecanje su se prijavila 174 učenika od drugoga do osmoga razreda.

Natjecanje će se održati 17. ožujka 2016. godine u 12.30.

Cilj natjecanja „Klokan bez granica“ je popularizacija nastave matematike. Kako svake godine sudjeluje sve veći broj učenika na natjecanju, možemo zaključiti da je natjecanje postiglo svoju svrhu i zainteresiralo učenike za rješavanje zadataka iz matematike.

Ovo međunarodno matematičko natjecanje se održava već osamnaest godina u Republici Hrvatskoj i to pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta i Hrvatskog matematičkog društva.

S približno istim zadatcima u isto vrijeme, prošle školske godine se natjecalo više od 6 800 000 učenika u 54 zemlje svijeta, što ovo natjecanje čini najvećim školskim natjecanjem u svijetu.

Prilikom dolaska na natjecanje svaki učenik dobiva mali poklon, a 10 % najbolje plasiranih učenika dobiva i nagradu.

U 2015. godini dodijeljeno je 3 314 nagrada i oko 850 utješnih nagrada.

Više o samom natjecanju, propozicijama natjecanja i zadatcima s natjecanja možete pročitati na mrežnim stranicama Hrvatskog matematičkog društva www.matematika.hr/klokan/2016/ gdje ćete moći, od 15. travnja 2016., naći i rješenja zadataka s ovogodišnjega natjecanja.

Na istoj mrežnoj stranici 2. svibnja 2016. bit će objavljeni rezultati najboljih učenika na natjecanju, a ostali sudionici mogu svoje rezultate saznati kod povjerenika škole nakon preuzimanja nagrada, koje će škole primiti poštom nakon 26. svibnja 2016.

Odlični rezultati naših programera PDF Ispis

infokup 2016

Na Županijskom natjecanju iz informatike Infokup, održanom 12.2.2016. u Dugom Selu nastupila su četiri učenika naše škole i svi su postigli izvrstan uspjeh. U kategoriji učenika petih razreda Kristijan Katulić osvojio je četvrto mjesto. Među šestašima, Antonio Dijanić osvojio je drugo mjesto. Libor Zima bio je prvi među sedmašima. Luka Nestić plasirao se na četvrto mjesto među osmašima. Mentori učenicima bili su Ivana Car Postić i Milan Omrčen.

Čestitamo učenicima na uloženom trudu, postignutim rezultatima i uspješnom predstavljanju naše škole.

„Miš ” u knjižnici PDF Ispis

mis u_knjiznici

U četvrtak, 4. veljače 2016. učenici drugih razreda su u knjižnici škole gledali, ulovili i svima pokazivali „ Miša“. Naime, radi se o odličnoj predstavi Dubravka Sidora, koji je spretno dao uloge učenicima. Tako su svi zajedno ispričali priču Božidara Prosenjaka.

Svi su bili oduševljeni, veseli i puni dojmova nakon predstave. Otkriveni su i neki skriveni talenti među učenicima. Čestitamo svima koji su sudjelovali u predstavi i radujemo se ponovnom susretu s glumcem Dubravkom Sidorom!

Naše kumče pohađa već 6. razred PDF Ispis

denis 1516

denis 2015

I ove školske godine učenici naše škole prikupljali su po 1 kunu za školovanje našeg kumčeta u Tanzaniji Denisa Kwejia. Denis ove kalendarske godine ide u 6. razred. Prikupljeno je 2.231,10 kn. Od toga je uplaćeno 1.000,00 kn za školarinu.
Trajnom odlukom Vijeća učenika prošle školske godine ostatak novca 1231,10 kn dan je bivšoj učenici naše škole koja je doživjela tešku nesreću nakon koje joj je potrebno trajno liječenje
Najviše novca prikupio je 4. d razred. Zahvaljujemo svima na odazivu.

Iznosi prikupljeni po razredima

Putovanje u božićnu bajku PDF Ispis

bozicna bajka

Predbožićno vrijeme… Naš grad već dobiva blagdansko ruho – okićeni izlozi, ulice i trgovi. Mirišu borovi i svjetlucaju u noći. A mi putujemo u bajku... jednu božićnu bajku!

.....Nestrpljivo smo brojili dane do 17. prosinca. Ovo je poseban izlet, navečer i s roditeljima. Kad se oglasilo zvono za kraj trećega sata, već smo bili spremni. Padao je mrak, a mi smo se smjestili u autobus i krenuli. Naša prijateljica Mia imala je rođendan pa nas je sve počastila, a cijelim autobusom odjeknula je rođendanska pjesma. Bilo je veselo i lijepo.

A tek kad su pred nama bljesnula svjetla bajke, ostali smo očarani. Čuli su se uzdasi oduševljenja. Čak i oni, inače najglasniji, ostali su bez riječi. Ovakvu ljepotu nismo mogli ni zamisliti! I kad smo već mislili da smo vidjeli sve, nebom se rasulo na stotine zvjezdica. Vatromet! Obećali su na ulazu, samo za nas. Sve je bilo tako blistavo i čarobno!

U druženju i igri vrijeme je brzo prošlo i već smo bili na putu kući. Ali u sjećanju ostaje božićna bajka, Čazma i ovaj lijepi večernji izlet s prijateljima, roditeljima i našom učiteljicom.

Učenici 4. d razreda

Svim na svijetu mir i veselje PDF Ispis

bozicni koncert_2015

bozicni koncert_2015_02 U srijedu 23. prosinca 2015. godine tradicionalno se održao božićni koncert u našoj školi. Profesori hrvatskoga jezika i glazbene kulture pripremili su program koji je oduševio mnoge posjetitelje. Osim prekrasnih božićnih pjesama koje je pjevao zbor, mnogi učenici su nastupali svirajući na svojim instrumentima. Tako smo mogli čuti razne melodije odsvirane na flauti, gitari, oboi, harmonici, trubi, klaviru i klarinetu. Svaki nastup bio je popraćen ogromnim pljeskom. Slušajući božićne recitale, utonuli smo u svijet koji nas poziva na dobrotu i ljubav među ljudima.

Lora Likan Kelentrić

<< Početak < « 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 » > Kraj >>

Stranica 75 od 83

Erasmus+ Facebook

Naši filmovi

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.

Erasmus+ partner

erasmus (1).jpg

Slučajna slika

Internet najradije koristim za?

Statistike posjeta

Posjeta danas:9
Posjeta jučer:70
Posjeta ovaj mjesec:3699

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...

KnjižnicaČitateljski kutić

Četvrtak, 20 Svibanj 2021

article thumbnail Vaši vršnjaci preporučuju Ljekovita moć knjige – 10. Noć knjige  Videosadržaji: Charlie i tvornica čokolade – Marko Šavorić, 6. d Čitajte! – Ivan Dijanić, 8. f
... pročitaj cijeli tekst...