|
I na kraju ove školske godine učenici naše škole otputovali su u različite krajeve Lijepe naše na jednodnevne i višednevne izlete. Učenici trećih razreda uputili su se u naše lijepo Hrvatsko zagorje. Najprije su u Gornjoj Stubici posjetili spomen park Rudolfu Perešinu, vojnom pilotu koji je odlučio MiG-om 21 napustiti JNA i uključiti se u obranu svoje domovine Hrvatske. U spomen parku se nalazi pilotova statua i konzervirani MiG-21 koji je došao iz remontnog zavoda u Velikoj Gorici. Zatim su u dvorcu Oršić posjetili Muzej seljačkih buna i razgledali spomenik Matiji Gupcu. Odmorili su se u hladovini Gupčeve lipe pa nastavili put prema Mariji Bistrici. Uz marijansku pjesmu posjetili su Marijansko svetište u Mariji Bistrici i kraće se zadržali na Križnom putu. Ostalo je malo vremena i za šetnju i rekreativne aktivnosti. Grupa učenika sudjelovala je i u izradi tradicionalnog licitarskog srca kojeg su ponijeli kući. Uz pjesmu i veselje sretno su se vratili u svoju Veliku Goricu gdje su male umorne putnike dočekali njihovi roditelji. I ovaj će izlet ostati u lijepom sjećanju uz bezbroj fotografija koje čuvaju uspomene. |
|
10. lipnja 2015. godine učenici šestih razreda naše škole posjetili su Nacionalni park Plitvička jezera.
Uživali su u ljepotama nezaboravnih slapova, šetnji prekrasnom prirodom, vožnji brodom po jezeru. Na povratku iz Nacionalnog parka Plitvička jezera učenici su stali u Turnju pokraj Karlovca i posjetili Muzej Domovinskog rata na otvorenom te naučili nešto o važnim događajima iz naše nedavne povijesti. |
Lipanj je uvijek pravi mjesec za školske izlete. Tako su 10. lipnja 2015. g. učenici petih razreda naše škole krenuli put Istre. Njihova odredišta bili su gradići Roč i Hum. Nakon razgledavanja Roča, vožnje Alejom glagoljaša stigli su u Hum, najmanji grad na svijetu. Nakon šetnje Humom došlo je vrijeme i za toliko iščekivano kupanje. No i kupanju je brzo došao kraj i bilo je vrijeme za povratak. U Veliku Goricu vratili su se veseli, raspjevani, malo umorni, ali puni dojmova. |
|
Učenici četvrtih razreda su sa svojim učiteljicama i ovaj kraj školske godine obilježili odlaskom u Školu u prirodi Baško Polje. Od 1. do 6. lipnja 2015. godine zamijenili su školske klupe i učionice boravkom u prirodi, uz more, u podnožju planine, na svježem zraku upijajući toplinu svake zrake sunca. I pri tom učili širom otvorenih očiju, raširenih ruku i otvorenih srca ispunjenih ljubavlju prema ljepotama koje nam nudi jedina i najdraža domovina Hrvatska.
Proputovali su mnoge hrvatske županije, vozili se suvremenom autocestom, plovili brodicom, upoznali prošlost, sadašnjost i kulturnu baštinu Šibenika, Trogira, Makarske i Baške Vode koje su i posjetili. Pomoću brojinih pitalica, kvizova znanja, križaljki i slagalica ponovili su i utvrdili znanja stečena u školi. Pri tom su se i dobro zabavljali, pjevali, smijali, šalili, veselili... Slobodne dnevne trenutke proveli su na sportskim terenima, a večernja događanja donijela su posebnu zabavu u plesnom, modnom i zabavnom izričaju. Dani su proletjeli, kao i sve lijepo, ali ostaju sjećanja, prijateljstva, doživljaji koji su obogatili još jednu generaciju četvrtaša!
|
Nakon učenja i školskih obaveza konačno je došao, kao nagrada za sav uloženi trud, jednodnevni izlet u Ozalj i Jastrebarsko. Učenici drugih razreda su 11. i 12. lipnja u 9 sati krenuli put Ozlja. U Ozlju smo obišli dvorac i muzej te slušali edukativne priče o pojedinim odajama i starinskim predmetima. U kuriji Contessa u Budrovcima preodjenuli smo se u male grofice i grofove, naučili kako se pravilno nakloniti i otmjeno ponašati, ali i plesati. Razgledavali smo bajkoviti posjed iz 1714. godine, obišli konjušnicu sa carskim bijelim konjima lipicancima i staru damsku kočiju. Uslijedio je ručak uz kraljevsku poslugu u restoranu „K Lojzeku“ u Jastrebarskom. Nakon ručka posjetili smo perivoj i dvorac Erdody gdje smo šetali, rekreirali se i odmarali u sjeni stoljetnih mirisnih lipa. U Veliku Goricu smo se vratili u kasnim poslijepodnevnim satima. |
|
|
|
<< Početak < « 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 » > Kraj >>
|
Stranica 27 od 35 |