OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Teaching for the Future
Još jedan Job shadowing u našoj školi PDF Ispis

U razdoblju od 25. do 27. listopada 2023. naša škola bila je domaćin učiteljicama iz Češke na Job shadowingu u sklopu Erasmus akreditacije. Job shadowing je dio Erasmus+ programa, oblik stručnog usavršavanja, na kojem učitelji gosti promatraju rad učitelja domaćina. Naše gošće, učiteljice češkog i ruskog jezika te češkog jezika i likovne kulture, došle su iz Praga. U tri nastavna dana posjetili su nastavne sate u razrednoj nastavi kod Jadranke Jelisavac i Vesne Stipić, geografije kod Valentine Japec, povijesti kod Natalije Kukor, vjeronauka kod Marije Patrlji Erike Likan Kelentrić, hrvatskog jezika kod Antonije Vađić Žilić, engleskog jezika kod Sanje Božinović i Gordane Živković, likovne kulture kod Marije Lovrić i glazbene kulture kod Branke Kopilović.

Učenici naše škole saznali su kako funkcionira škola u Češkoj, čime se djeca bave u slobodno vrijeme, kako izgleda život u Pragu, a neki su i poželjeli otputovati tamo.

Našim gošćama želimo sretan povratak kućama i zahvaljujemo na novim iskustvima!

Valentina Japec

 
Job shadowing u našoj školi PDF Ispis

U razdoblju od 22. do 25. svibnja 2023. naša škola bila je domaćin učiteljima iz Turske na Job shadowingu u sklopu projekta „I am coding life with robotic coding“. Job shadowing je dio Erasmus+ programa, oblik stručnog usavršavanja, na kojem učitelji gosti promatraju rad učitelja domaćina. Naši gosti, ravnateljice, učitelj engleskoga, učiteljica razredne nastave i odgajateljica, došli su iz Izmira. U četiri nastavna dana posjetili su nastavne sate informatike kod Ivane Car Postić i Milana Omrčena, vjeronauka kod Marije Patrlj i Erike Likan Kelentrić, tehničke kulture kod Ružice Galić Juras, engleski jezik kod Gordane Živković, njemački jezik kod Petre Bolarić, povijest kod Zvijezdane Klenović Brlić, geografiju kod Valentine Japec, glazbenu kulturu kod Branke Kopilović, razrednu nastavu kod Ivane Boban. Knjižničarka Monika Meštrović upoznala ih je s radom knjižnice, a pedagoginja Josipa Šute s radom stručne službe.

Učenici naše škole imali su prilike saznati kako funkcionira škola u Turskoj, čime se djeca bave u slobodno vrijeme, kako izgleda život u Izmiru, a neki su i poželjeli otputovati tamo.

Našim gostima želimo sretan povratak kućama i zahvaljujemo na novim iskustvima!

Valentina Japec

 
Mali ekolozi u akciji PDF Ispis

Iako nam se pomalo bliže hladniji dani, Mali ekolozi 2.a aktivni su u očuvanju prirode i brige o njoj. U sklopu Erasmus + projekta „Teaching for the future“ provodili smo mnoge aktivnosti učenja na otvorenom (outdoor learning).

Jedna od njih je izgradnja hotela za kukce. Neki od nas se možda naježe na spomen riječi kukac ili buba, no njihova uloga u ekosustavu je važna. Oni su ujedno i jedna od najbrojnijih i najrazličitijih skupina životinja. Zbog sve veće uporabe pesticida u prirodi ima sve manje kukaca. Posebno su važni kukci koji smanjuju broj štetnika i bolesti, prirodni oprašivači koji povećavaju prinose te tako čuvaju biološku raznolikost.

Zbog toga smo napravili hotel kao zaklon od niskih temperatura zimi. Koristili smo se prirodnim materijalima (grančicama, ljuskama od oraha, češerima...) te većom plastičnom bocom. Postavili smo ga na drvo u školskom dvorištu i s nestrpljenjem očekujemo naše male stanare.

Ivana Boban

 
Doprinos Erasmus + projekta Teaching for the future školskom preventivnom programu - Interpersonalne vještine učenika i učitelja PDF Ispis

Tijekom sudjelovanja u Erasmus projektu socijalna pedagoginja Katarina Sikirić Lukić je sudjelovanjem u tečaju koji se održao Dublinu usavršavala interpersonalne vještine putem različitih interaktivnih aktivnosti usmjerenih na komunikacijske i socijalne vještine. Stečena znanja primjenjuje u radu s učiteljima i učenicima radioničkim oblikom rada te u svakodnevnom radu. Poveznica: https://sites.google.com/view/erasmus-dublin/home.

Stečeno znanje usmjerila je na uspješnu implementaciju preventivnog programa Interpersonalne vještine učenika i učitelja, Erasmus u razvoj socijalnih, komunikacijskih i emocionalnih vještina u školski preventivni program. S učenicima se na satovima razrednika radilo na unaprjeđivanju komunikacijskih vještina: verbalna, neverbalna komunikacija, aktivno slušanje, kreativnost, vještina rješavanja sukoba nenasilnim metodama, prezentacijske i organizacijske vještine kao i tehnike boljeg nošenja sa stresom i teškim situacijama. Svrha provedenih aktivnosti je socio-emocionalno osnaživanje učenika. Brojna istraživanja ukazuje kako su socio-emocionalne vještine jedan od ključnih faktora odrastanja za 21. stoljeće.

Krajem kolovoza provedene su radionice socio-emocionalnog osnaživanja i s razrednicima petih i šestih razreda koji su nastavili stečeno znanje primjenjivati s učenicima u svojim razredima.

Svakako se može zaključiti kako je sudjelovanje u ovom Erasmus + projektu unaprijedilo rad stručne suradnice socijalne pedagoginje u radu s učenicima i s učiteljima te obogatilo školski preventivni program.

Katarina Sikirić Lukić, socijalni pedagog

 
Erasmus+ projekt Teaching for the future – Project Based Learning PDF Ispis

Završna aktivnost PBL-a je geografski projekt „Šetnja kulturnom baštinom Velike Gorice“. Tijekom projekta učenici su usvojili pojam kulturne baštine, proučavali kulturnu baštinu Velike Gorice, te upoznali i naučili raditi u novom digitalnom alatu ThingLink. Rad na projektu odvijao se u nekoliko faza. Prvo su na satovima geografije učenici naučili na što se odnosi pojam kulturna baština te dobili zadatak istražiti kulturnu baštinu zavičaja (Turopolja), pri čemu smo naglasak stavili na graditeljstvo. Nakon toga trebalo je riješiti problem kako digitalno prikazati kartu Turopolja s lokalitetima kulturne baštine. Kao digitalni alat koji ima ono što nam je bilo potrebno, a da je dovoljno jednostavan i učenicima, pokazao se ThingLink. Učenici su izradili svoje prijedloge, a nakon toga ujedinili smo ih u jedinstvenu „Šetnju kulturnom baštinom Velike Gorice“.

https://www.thinglink.com/card/1643916529227530241

Učenici su radom na ovom projektu usvojili nove geografske sadržaje, unaprijedili kritičko mišljenje, komunikacijske i IKT vještine.

S projektnom nastavom nastavit ćemo i u budućnosti, povezujući geografske sadržaje s aktualnim temama za učenike.

Valentina Japec

 
Obrnuta učionica stiže u Veliku Goricu PDF Ispis

St Patrick_Dublin

Teaching for the Future U sklopu Erasmus+ projekta „Teaching for the Future“ u kojem se učitelji OŠ Nikole Hribara usavršavaju u raznim suvremenim metodama i tehnikama poučavanja kako bi povećali kvalitetu učenja i poučavanja u našoj školi, učiteljica Sanja Božinović boravila je u Dublinu od 14. veljače do 19. veljače gdje je pohađala tečaj stručnog usavršavanja „Flipped Classroom“ na kojem je učila kako primijeniti metodu obrnute učionice u nastavi.

Tečaj u Dublinu bio je u organizaciji Europass Teacher Academy Ireland, a sudionici su bili učitelji iz Poljske, Njemačke, Cipra, Španjolske i Hrvatske. Sudionici su stekli nove kompetencije vrijedne za unaprjeđenje školskog kurikuluma i obrazovnih programa svojih škola.

Novostečena znanja, vještine, kao i primjeri dobre prakse naučeni putem razmjene tijekom mobilnosti bit će novi poticaj u radu s učenicima te će povećati učinkovitost poučavanja, osobito u području preuzimanja odgovornosti za učenje, prihvaćanja istraživanja, samostalnoga i suradničkog učenja, korištenja digitalnih alata za učenje, razvijanja međukulturne kompetencije.

Međunarodna komponenta tečaja u Dublinu otvorila je mogućnost dogovaranja budućih suradnja i jačanja međunarodne dimenzije našega školskoga kurikuluma.

Mobilnost je velik poticaj za cjeloživotno učenje učitelja koje je preduvjet za kvalitetno poučavanje. Učenje s kolegama iz više europskih zemalja donosi puno novoga znanja i razvijanje vještina u području teorije poučavanja, inovativnih metoda, razvoja digitalne kompetencije.

Planirani ishodi učenja na mobilnosti ostvareni su potpuno: nova znanja, vještine u poučavanju i korištenju digitalnih alata, vještine korištenja inovativnih i dinamičnih sadržaja, kvalitetnijeg korištenja vremena u razredu kao i poticanja autonomije učenika i odgovornosti za vlastito učenja.

Detaljan dnevnik učenja učiteljica Sanja Božinović podijelila je u blogu „Dublin Flipped Classroom“.

 
<< Početak < « 1 2 3 » > Kraj >>

Stranica 1 od 3

Erasmus+ Facebook

Erasmus+ partner

erasmus (2).jpg

Slučajna slika

slucajna10.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaČitateljski kutić

Četvrtak, 20 Svibanj 2021

article thumbnail Vaši vršnjaci preporučuju Ljekovita moć knjige – 10. Noć knjige  Videosadržaji: Charlie i tvornica čokolade – Marko Šavorić, 6. d Čitajte! – Ivan Dijanić, 8. f
... pročitaj cijeli tekst...

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...

Drugi zanimljivi članaci...