OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Erasmus+
Obrnuta učionica stiže u Veliku Goricu PDF Ispis

St Patrick_Dublin

Teaching for the Future U sklopu Erasmus+ projekta „Teaching for the Future“ u kojem se učitelji OŠ Nikole Hribara usavršavaju u raznim suvremenim metodama i tehnikama poučavanja kako bi povećali kvalitetu učenja i poučavanja u našoj školi, učiteljica Sanja Božinović boravila je u Dublinu od 14. veljače do 19. veljače gdje je pohađala tečaj stručnog usavršavanja „Flipped Classroom“ na kojem je učila kako primijeniti metodu obrnute učionice u nastavi.

Tečaj u Dublinu bio je u organizaciji Europass Teacher Academy Ireland, a sudionici su bili učitelji iz Poljske, Njemačke, Cipra, Španjolske i Hrvatske. Sudionici su stekli nove kompetencije vrijedne za unaprjeđenje školskog kurikuluma i obrazovnih programa svojih škola.

Novostečena znanja, vještine, kao i primjeri dobre prakse naučeni putem razmjene tijekom mobilnosti bit će novi poticaj u radu s učenicima te će povećati učinkovitost poučavanja, osobito u području preuzimanja odgovornosti za učenje, prihvaćanja istraživanja, samostalnoga i suradničkog učenja, korištenja digitalnih alata za učenje, razvijanja međukulturne kompetencije.

Međunarodna komponenta tečaja u Dublinu otvorila je mogućnost dogovaranja budućih suradnja i jačanja međunarodne dimenzije našega školskoga kurikuluma.

Mobilnost je velik poticaj za cjeloživotno učenje učitelja koje je preduvjet za kvalitetno poučavanje. Učenje s kolegama iz više europskih zemalja donosi puno novoga znanja i razvijanje vještina u području teorije poučavanja, inovativnih metoda, razvoja digitalne kompetencije.

Planirani ishodi učenja na mobilnosti ostvareni su potpuno: nova znanja, vještine u poučavanju i korištenju digitalnih alata, vještine korištenja inovativnih i dinamičnih sadržaja, kvalitetnijeg korištenja vremena u razredu kao i poticanja autonomije učenika i odgovornosti za vlastito učenja.

Detaljan dnevnik učenja učiteljica Sanja Božinović podijelila je u blogu „Dublin Flipped Classroom“.

 
Mobilnost u Irskoj PDF Ispis

Irska(2) U sklopu Erasmus+ projekta Teaching for the future socijalna pedagoginja Katarina Sikirić Lukić otputovala je u Dublin gdje je sudjelovala na tečaju The 4C's Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools u organizaciji škole Europass Teacher Academy iz Irske. Tečaj je trajao od 7. do 12. veljače 2022. godine, a na njemu su sudjelovali i učitelji iz Španjolske, Njemačke i Češke.

Sudionici su upoznali nove metode poticanja motivacije kod učenika, razvoja kreativnosti, kritičkog mišljenja, kao i metode osnaživanja komunikacijskih i prezentacijskih vještina, suradnje i timskog rada. Interaktivnim radom sa sudionicima iz drugih europskih zemalja razmjenjivala su se iskustva i doživljaji, upoznavale se različite kulture i stjecala saznanja o obrazovnom sustavu.

Naučene nove metode primjenjivat ću u radu s ciljem osnaživanja učenika kroz razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina. Navedene metode, kao i dojmove o Irskoj i njezinom obrazovnom sustavu, podijelit ću s učiteljima naše škole.

Katarina Sikirić Lukić

 
Turopoljska podgutnica predstavljena u Irskoj PDF Ispis

Erasmus Podgutnica (2)

Prošlog je tjedna u Dublinu održan međunarodni tečaj stručnog usavršavanja za učitelje i nastavnike „Flipped Classroom” (engl. Obrnuta učionica) na kojemu je sudjelovala učiteljica engleskog jezika Sanja Božinović iz Osnovne škole Nikole Hribara, u sklopu Erasmus projekta „Teaching for the Future”.

Sudionici tečaja u školu Teacher Academy Ireland došli su iz Cipra, Hrvatske, Njemačke, Poljske i Španjolske kako bi učili i razmjenjivali primjere dobre prakse u održavanju nastave pristupom u kojem je tradicionalni način učenja obrnut tako da se učenici prije dolaska u razred upoznaju s nastavnim materijalom, a vrijeme u razredu koristi se za produbljivanje znanja vježbama, rješavanjem problemskih zadataka i suradničkim učenjem.

Za predstavljanje zemlje i kraja iz kojeg dolazi učiteljica Sanja Božinović pokazala je podgutnicu i održala kratko predavanje o crvenom rupcu koji se smatra pretečom kravate. Za tu prigodu Turistička zajednica Velike Gorice pripremila je originalan suvenir u izrezbarenoj drvenoj kutiji, film o podgutnici i više primjeraka promidžbenih knjižica na engleskom jeziku.

Predavanje i demonstracija vezanja podgutnice izazvala je veliku pozornost. Razgovor se nastavio o jezicima u kojima je riječ za kravatu slična kao u hrvatskome te o ostalim ljepotama i zanimljivostima Turopolja o kojima je učiteljica Božinović rado govorila.

Prezentacija se može pogledati ovdje a više informacija o predstavljanju i tečaju na blogu Dublin Flipped Classroom.

 
Novi Erasmus+ projekt Growing young ECOlogists with STEM PDF Ispis

STEAM Agencija za mobilnost i programe EU odobrila je naš novi Erasmus+ projekt za ključnu aktivnost 210 mala partnerstva. Naziv projekta je Growing young ECOlogists with STEM. Vrijednost projekta je 60.000 eura. U projekt su uključenje tri škole partneri: OŠ Nikole Hribara kao koordinator (Hrvatska), 5th Gymnasio Trikalon (Grčka) i Agrupamento de Escolas de Melgaco (Portugal). Provođenje projekta počinje 1. svibnja 2022. i trajat će do 1. studenog 2023. godine.

Cilj projekta je upotreba STEM-a kroz razvoj novih vještina koje će kod učenika osvijestiti ekološku odgovornost u svakodnevnom životu. Naglasak će biti na razumijevanju ključnih vrijednosti obrazovanja o okolišu te podizanju ekološke svijesti kod učenika kako bi postali odgovorni i aktivni građani u zajednici gdje žive, ali i puno šire.

Erika Likan Kelentrić

 
Dani Erasmusa u Hribaru PDF Ispis

Dani Erasmusa u Hribaru

Ove se godina naša škola prvi put uključila u obilježavanje Dana Erasmusa od 14. do 16. listopada 2021. godine. Naš projektni tim Erasmus+ projekta Teaching for the Future obilježio je dane Erasmusa u Hribaru raznim aktivnostima. Na satovima geografije s učiteljicom Valentinom Japec učenici su se prisjetili našeg uspješno završenog Erasmus+ projekta Our culture – European heritage te ponovili koja se kulturna baština nalazi u našem zavičaju, odigrali Kahoot kviz i prolistali rezultate projekta – Rječnik lokalnog govora i Kuharicu s lokalnim receptima. Proučili su koje su europske države uključene u naše Erasmus projekte te napravili plakate s geografskom kartom Europe i naznačili posjećene države.

Učiteljica Erika Likan Kelentrić je obilježila Dane Erasmusa tako da su učenici proučavali neke od digitalnih alata te kreirali oblak riječi vezan uz Erasmus projekt KA1 koji se provodi u našoj školi. Detaljnije su se upoznali i s izradom QR kodova te s pomoću njih označili mobilnosti na kojima su sudjelovale naše učiteljice. Rezultate njihova rada možemo vidjeti na plakatu koji je izložen u projektnom kutku naše škole.

Učiteljica Ivana Boban je sa svojim učenicima 1. a razreda napravila istraživački rad koji su rješavali uz pomoć svojih roditelja. Kako su tek krenuli u školu i prvi puta se susreću s Erasmus projektima, zadatak je bio istražiti što je Erasmus+ program. Dio nastave su proveli na otvorenom, što je i jedan od ciljeva Erasmus projekta koji trenutačno provodimo u našoj školi (Outdoor learning). Nakon istraživanja, snimili su zajednički video i uživali u njegovom stvaranju. Na kraju, s pomoću plakata koji se nalaze u projektnom kutku, upoznali su naše Erasmus projekte.

Na poveznici možete pogledati razmišljanja naših prvašića:

https://www.youtube.com/watch?v=eGBUmdOx7Is

Dani Erasmusa (Erasmus Days) prigodna su godišnja proslava programa Erasmus+, najvećeg programa Europske unije namijenjenog obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu.

 
Mobilnost u Grčkoj PDF Ispis

mobilnost grcka (2)

mobilnost grcka (1) U sklopu Erasmus + projekt Teaching for the future učiteljica Ivana Boban otputovala je u Grčku gdje je sudjelovala na tečaju AdvancedInnovative Learning Methods koju je organizirao i vodio IDEC S.A. Tečaj je održan u razdoblju od 5. do 9.7.2021.,te su na njemu sudjelovali učitelji iz Rumunjske, Portugala, Litve, Francuske, Cipra i Hrvatske, međusobno izmjenjujući znanja i kompetencije.

Učitelji su upoznali inovativne metode učenja čiji je cilj učiniti učenje zabavnim, prilagođenim svakom učeniku, te njihovim aktiviranjem. Upoznavanje inovativnih metoda :participativni dizajn, učenje na otvorenom, dizajnersko razmišljanje, motivacijske strategije za povećanje aktivnosti učenika i multimodalnost odvijalo se kroz interaktivno i suradničko učenje, te osmišljavanje njihove praktične primjene u nastavi.

Stečeno znanje, posebice o učenju na otvorenom ( Outdoor learning ) planira primijeniti u redovnoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima, te time unaprijediti nastavni proces.

 


Erasmus+ Facebook

Erasmus+ partner

erasmus (2).jpg

Slučajna slika

slucajna6.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaLektira

Nedjelja, 12 Travanj 2020

article thumbnail Popis lektire  E-lektire - za pregledavanje i čitanje knjiga, na stranicu se potrebno prijaviti svojim AAI identitetom, odnosno potrebni su podaci kao i za...
... pročitaj cijeli tekst...

KnjižnicaVirtualne izložbe

Nedjelja, 12 Travanj 2020

article thumbnail Tematske zbirke digitalizirane građe iz hrvatskih knjižnica i ostalih baštinskih ustanova  Vrijedna građa i zanimljive teme najčešće povezane s obljetnicama znamenitih...
... pročitaj cijeli tekst...

Drugi zanimljivi članaci...