OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Mjesec školskih knjižnica PDF Ispis

mjesec skolskih_knjiznica_2013

mjesec skolskih_knjiznica_2013_1 Dana 31.10. 2013. godine u našoj se školskoj knjižnici održala završna svečanost Mjeseca školskih knjižnica. Tom prilikom dodijeljene su nagrade za najljepše božićne i novogodišnje čestitke. Svečanost je otvorila Lucija Tadinac iz 8. f razreda, recitirajući pjesmu Dragutina Tadijanovića Prijateljstvo riječi. Učenici 4. b razreda veselim i šarenim lutkarskim igrokazom Svađalica podsjetili su nas da su svađe beskorisne i da se, ako se potrudimo, uvijek možemo dogovoriti oko svega. Učenice Lucija Buchberger, Marija Omrčen, Nastja Kos i Ivana Matić iz 8. a razreda pročitale su ponajljepše stihove Antuna Gustava Matoša. Pjesmom Ostvari svoje snove učenice iz 6. d, e i f razreda Sara Goluža, Laura Jerleković, Nikolina Jukić Sunarić, Isir Kalulić, Lora Likan Kelentrić i Ana Klasnić podsjetile su nas da uvijek trebamo slijediti svoje snove koliko god se oni činili daleki i neostvarivi. Misli o mudrosti i ljepoti koju pronalazimo u knjigama pročitale su nam Sara Vešligaj i Marija Cvetković. Svečanost je vodila Antonija Grubelić iz 6. f.

Nagrade za najljepše čestitke dijelile su se u četiri skupine. Nagradu za najljepšu čestitku 1. i 2. razreda dobila je Iva Kolak iz 1. b iz Gradića. U skupini 3. i 4. razreda nagradu je odnio Lovro Lipošćek iz 4. b. Lana Vračan dobila je nagradu za najbolju čestitku među 5. i 6. razredima. Nagradu za najbolju čestitku 7. i 8. razreda dijelit će Laura Mrkonjić i Klara Kos iz 8. c razreda.

mjesec skolskih_knjiznica_2013_1.1

 

Lucija Tadinac, 8. f.

comments
 

Erasmus+ Facebook

Erasmus+ partner

erasmus (1).jpg

Slučajna slika

slucajna1.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...