OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Obilježavanja
Dani medijske pismenosti PDF Ispis

Dani medijske pismenosti

Tijekom tjedna od 19. do 25. travnja 2021. obilježavali su se Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Svrha obilježavanja jest osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, prilike za učenje o medijima.

Naglasak je bio na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih. Posebna pozornost posvećena je aktualnom problemu dezinformacija i lažnih vijesti, utjecaju influencera te općenito razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja, kao i boljeg razumijevanja kako različiti mediji funkcioniraju.

I mi smo se priključili ovom hvalevrijednom projektu. Učenici 4. razreda iz Lomnice razgovarali su o podjeli medija, radili su u paru i navodili dobre i loše strane TV- a s osvrtom na utjecaj reklama. Pogledali su video vodič kroz medije te Zorana Vakulu s temom „Kako nastaje vremenska prognoza“.

Učenici 6. a razreda pogledali su video „Što da radim bez jutjub(er)a?“ te ga prokomentirali navodeći prednosti i mane praćenja YouTubera.

U svim sedmim razredima knjižničarke su održale nastavni sat na temu „Izvori podataka na različitim vrstama medija“ s naglaskom na poštivanje autorskih prava. Taj sat održava se već godinama u našoj školi u sklopu programa Informacijske pismenosti i poticanja čitanja.

Učenici 8. d su raspravljali o pravilima lijepog ponašanja i komuniciranja na internetu, usput komentirajući sadržaj na internetskim portalima i društvenim mrežama.

Mladi knjižničari i čitatelji 1. smjene nadovezali su se na navedeni tjedan obilježavanjem Dana intelektualnog vlasništva 26. travnja. Tijekom izvannastavne aktivnosti pogledali su i prokomentirali videosadržaje na temu „Što je to intelektualno vlasništvo i kako ga poštivati“. Saznali su da mnoge stvari koje radimo na internetu nisu zakonite i zašto je važno poštivati intelektualno vlasništvo.

Nadamo se da smo time pridonijeli većoj osviještenosti naših učenika o važnosti medijske pismenosti.

Roditelje bismo ovom viješću željeli uputiti na mrežne stranice Dana medijske pismenosti i Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo gdje ima mnoštvo edukativnih materijala osim za djecu i za njih.

A mi ćemo nastaviti raditi na osviještenosti svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa tijekom cijele godine, kao i do sada.

 
100.dan škole PDF Ispis

100. dan u školi učenici 1.c, 2.a, 2.d i 4.d obilježili su brojnim aktivnostima koje su bile prilagođene dobi i uzrastu učenika. Gotovo kroz sve nastavne predmete protezala se poveznica i temeljna riječ STO.

Na satovima tjelesno-zdravstvene kulture 100 puta smo bacali u koš, a pogodili 15 puta. Brojili smo 100 običnih koraka i „mišjih“ te određivali međusobnu razliku u duljini koraka. Plesali smo uz pjesmu 100. dan škole koja je ujedno i himna istoimenog e-Twinning projekta.

Na satovima hrvatskog jezika rješavali smo križaljke i anagrame te ispisivali imenice, glagole i pridjeve na zadano slovo i tako do 100.

Na satovima prirode i društva bili smo znanstvenici te kapaljkom kapali 100 kapljica vode te određivali i uspoređivali razine vode u čašama, tražili smo na zemljovidu Republike Hrvatske 100 hrvatskih gradova. Uz pomoć enciklopedija ispisali smo 100 životinja i 100 biljaka te iz stručne literature sve doznali o STOnozi i STOlisniku.

Na satovima matematike brojili smo do 100 i različitim računskim radnjama računali do 100.

Od zabavnih aktivnosti gradili smo piramidu od 100 plastičnih čaša, proučavali novčanicu od 100 kuna te uz pomoć digitalnih alata stvarali novu novčanicu sa svojim likom, gradili skulpturu od 100 rola WC papira.

Bilo je tu i „slatkih“ aktivnosti kada smo kušali 100 mafina, 100 lolipopa, a kao pravi desert na kraju poslužila je čokoladna torta na kojoj je pisalo 100.

Predviđene aktivnosti učenici su jako dobro prihvatili te ih motivirano i ustrajno provodili u sklopu e-Twinning projekta 100. dan škole.

Sve aktivnosti su osmislile i prilagodile svojim učenicima učiteljica Ksenija Petrlin Jurić za 1.c, Vesna Stipić i Jadranka Jelisavac za 2.a i 2.d te Vesna Lukinić za 4.D razred.

Vesna Lukinić

 
Noć knjige – 23. travnja 2020. – objava najoriginalnijih fotografija! PDF Ispis

Objavljujemo sve i izdvajamo najoriginalnije fotografije koje su pristigle na natječaj „Knjiga i ja“ povodom manifestacije Noć knjige.

Tema Noći knjige 2020. je „Knjige koje su promijenile svijet“. Nažalost, promjena koja se neplanirano dogodila svijetu, nesretna bolest COVID-19 izazvana koronavirusom, potaknula nas je da Noć knjige ipak održimo, ali poštujući socijalnu distancu i preporuke zaštite Nacionalnog civilnog stožera Hrvatske. Odlučeno je da knjigu i čitanje proslavimo isključivo u virtualnom okruženju!

Svečano otvaranje Noći knjige održat će se u posebnoj emisiji „Noć knjige na Trećem", u četvrtak 23. travnja u 19:20 sati na Trećem programu Hrvatske radiotelevizije, a sve ostale popratne programe može pratiti na Facebook stranici i You Tube kanalu Noći knjige.

I zapamtite, „S knjigom niste izolirani!“, ona nam je uvijek, a posebno u ovo doba izolacije, utočište, utjeha i razbibriga, i zato, čitajte!

Noc knjige_banner

Noć knjige ide!

Zdravi nam bili!


 
Noć knjige 2020. – „Knjiga i ja“ PDF Ispis

 

Noc knige

Dragi učenici i učenice,

povodom manifestacije Noć knjige 2020. koja se obilježava 23. travnja, raspisujemo natječaj za najoriginalniju fotografiju u sljedeće tri kategorije:

  1. 1.najdraža knjiga
  2. 2.najdraži kutak za čitanje
  3. 3.moja mala knjižnica.

Za prijavu je potrebno poslati e-poštom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript  sljedeće:

  • fotografiju za jednu od prije navedenih kategorija
  • fotografiju potpisane privole od strane roditelja
  • svoje ime i prezime, razred i kategoriju za koju se prijavljujete, do srijede 22. travnja 2020.

Svaki učenik može sudjelovati u natječaju u sve tri kategorije sa po jednom fotografijom.

Sve prijavljene fotografije bit će objavljene na mrežnoj stranici Škole, a najbolje ćemo nagraditi pri povratku u školu.

Knjižničarke Monika i Željka

 
Više članaka...
<< Početak < « 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 » > Kraj >>

Stranica 13 od 34

Erasmus+ Facebook

Erasmus+ partner

erasmus (1).jpg

Slučajna slika

slucajna4.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...

KnjižnicaČitateljski kutić

Četvrtak, 20 Svibanj 2021

article thumbnail Vaši vršnjaci preporučuju Ljekovita moć knjige – 10. Noć knjige  Videosadržaji: Charlie i tvornica čokolade – Marko Šavorić, 6. d Čitajte! – Ivan Dijanić, 8. f
... pročitaj cijeli tekst...

Drugi zanimljivi članaci...