OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Projekti
Hrvatski novac – kuna PDF Ispis

Kuna(1)

Kuna(2) Sudjelovanjem u projektu „Hrvatski novac – kuna“ učenici 1. A G razrednog odjela na prigodan su se način oprostili od hrvatske kune. Svaki učenik donio je kovanice od 1 lp, 2 lp, 5 lp, 10 lp, 20 lp, 1 kn, 2 kn i 5 kn, a neki učenici dali su se u potragu i za kovanicama od 25 kn. U potragu za kovanicama uključili su se i roditelji koji su omogućili uspješno provođenje ovoga projekta. Učenici su, po želji, mogli donijeti i novčanice od 10 kn i 20 kn. Kovanice i novčanice ostaju lijepa uspomena na vremena kada su se veselili slavuju, medvjedu, tunju, Jurju Dobrili i Josipu Jelačiću.

„Hrvatska kuno, hvala na svemu!“ poručuju učenici 1. A G.

 
Projekt – Glazbenik iz mog mjesta PDF Ispis

umjetnik iz mojega_kraja

U prošloj školskoj godini 2021./22. uključili smo se u Projekt – Glazbenik iz mog mjesta.

Sudjelovali su učenici 6.b i 6.c razreda (sadašnji 7.b i 7.c).

Cilj projekta bio je upoznati glazbenika – skladatelja iz našeg mjesta, otkriti nešto o njemu, i po čemu je on danas poznat u našem gradu.

Učenicima je bilo zabavno upoznati Franju pl. Lučića, slušati o njemu i njegovim djelima. Kao rezultat su nastali prekrasni radovi koje izložene možete pogledati u školskoj knjižnici.

Branka Kopilović

 
Obilježili smo Dane Erasmus-a PDF Ispis

Kolaž fotografija (1)

I ove smo godine u našoj školi obilježili Dane Erasmus-a od 13. do 15. listopada 2022 godine. To je godišnja proslava programa Erasmus+, najvećeg programa Europske unije namijenjenog obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu, tijekom koje korisnici programa održavaju razna događanja kako bi predstavili iskustva i rezultate projekata ili proveli dio projektnih aktivnosti.

U okviru Erasmus projekta, koji aktivno provodimo u našoj školi, organizirali smo webinar na međunarodnoj razini pod nazivom Diseminacija KA1 projekta Teaching for the Future. Svi članovi Erasmus tima sa sudionicima webinara podijelili su iskustva svojih mobilnosti i rezultate koje su ostvarili tijekom protekle nastavne godine: četiri C (kreativnost, kritičko razmišljanje, komunikacija i suradnja), preokrenuta učionica, učenje temeljeno na projektima, korištenje ICT alata za učenje i poučavanje te napredne inovativne metode učenja. Učiteljica Sanja Božinović organizirala je u školskoj knjižnici otvoreni sat Engleskog jezika pod nazivom: „Moja obrnuta učionica – Velika glad u Irskoj”, a u holu škole izložili smo plakate vezane uz projekt koji provodimo.

 
Suradnja i komunikacija čitanjem PDF Ispis

ppt stories(1)

videoconference ppt(1) Učenici 7. razreda koji pohađaju dodatnu nastavu iz engleskog jezika kod profesorice Sanje Božinović sudjelovali su u svibnju i lipnju u projektu povezivanja učenika osnovnoga i srednjeg obrazovanja čitanjem.

Surađivali smo s učenicima Srednje škole Ivana Lucića iz Trogira i njihovom profesoricom Tajanom Bundarom. Motivirana i inspirirana predavanjem prof. Anite Peti-Stantić o važnosti poticanja čitanja, profesorica Bundara pripremila je sa svojim učenicima zadatak – srednjoškolci su pročitali niz priča te ih saželi i pojednostavnili, dodali zadatke za provjeru razumijevanja i na taj način pripremili priče za svoje kolege iz osnovne škole.

Na videokonferenciji održanoj 10. svibnja srednjoškolci su naglas čitali svoje pojednostavljene verzije priča, provjeravali koliko mlađi učenici razumiju nove riječi u pričama u online kvizu, raspravili pouku svake priče. Videokonferenciju su moderirale profesorice Božinović i Bundara. Na kraju su učenici osnovne škole dobili zadatak - izraditi svoj kreativni odgovor na odabranu priču. To je mogao biti straničnik, videomamac, naslovnica ili videopriča.

Učenici osnovne škole su na dodatnoj nastavi pripremili vrlo kreativne radove koje smo predstavili na drugoj videokonferenciji 31. svibnja. Radovi su predstavljeni u prezentaciji (poveznica).

Osim putem videokonferencija i radom na digitalnoj platformi Teams, učenici su surađivali i u digitalnom alatu Flipgrid gdje su mogli dodati svoj snimak čitanja naglas dijela priče koji im je bio najdraži ili svoje predstavljanje kreativnog odgovora na odslušanu ili pročitanu priču. Snimke su dostupne na poveznici.

Priče koje su korištene za ovaj slijed aktivnosti uzete su iz knjiga Buda za laku noć, Buddha at bedtime, autora Nagaraja, Dharmachari. To su priče koje sadrže inspirirajuće moralne poruke.

 
EU Projekt ReGreen u Velikoj Gorici i našoj školi PDF Ispis

regreen projekt(2)

regreen projekt(1) Kako kombinacija kreativnosti i zelenila može poboljšati kvalitetu života u Velikoj Gorici? To su neka od glavnih pitanja kojima se projekt REGREEN bavi u Velikoj Gorici. Grad Velika Gorica zajedno sa Zelenom energetskom zadrugom i 20 partnera na 2 kontinenta diljem svijeta sudjeluje u provedbi REGREEN projekta, financiranog iz programa Europske unije Obzor 2020. Projekt želi povezati škole u Velikog Gorici te skupiti razne informacije kako bi se i djeca i učitelji diljem svijeta povezali u zajedničkom razgovoru kroz digitalna rješenja koja se u ovom projektu kreiraju. Naglasak je da pute tih rješenja učenici imaju svoj glas u izradi planiranja i koje su im želje putem interaktivnih podnih karata i raznih aplikacija za interaktivno učenje.

Projekt Regreen bavi se održivim urbanim razvojem poticanjem rješenja za obnavljanje i rehabilitaciju urbanih ekosustava koja su bazirana na prirodi. Primjeri takvih rješenja su gradski parkovi, zeleni krovovi i zidovi javnih zgrada, ozelenjena odvodnja i pročišćavanje vode, biciklističke staze, hoteli za kukce i dr. Takva rješenja pročišćavaju zrak, smanjuju temperaturu zraka te buku i stres u gradovima, sprječavaju poplave, proizvode hranu te služe senzibiliziranju novih generacija za očuvanje prirode i održivi razvoj.

Partneri su se u sklopu projekta sastali s ravnateljima te učiteljima i djelatnicima osnovnih škola te se vraćaju u rujnu kako bi nastavili suradnji i posjetili sve zainteresirane škole na području Velike Gorice. Ovdje možete pogledati video o projektu.

Neka od rješenja koja se razvijaju u sklopu Regreena:

FLOORMAPS – karte za “zeleno” urbano planiranje

CITY EXPLORER – alat za modeliranje ekosustava u gradovima koji optimizira primjenu rješenja temeljenih na prirodi

GREENOPOLIS – edukativna platforma za predškolsku i razrednu nastavu, koja senzibilizira djecu za klimatske promjene i rješenja bazirana na prirodi

Službena stranica projekta REGREEN: https://www.regreen-project.eu/

 
<< Početak < « 1 2 3 4 5 6 7 8 » > Kraj >>

Stranica 2 od 8

Erasmus+ Facebook

Erasmus+ partner

erasmus (2).jpg

Slučajna slika

slucajna7.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...

KnjižnicaČitateljski kutić

Četvrtak, 20 Svibanj 2021

article thumbnail Vaši vršnjaci preporučuju Ljekovita moć knjige – 10. Noć knjige  Videosadržaji: Charlie i tvornica čokolade – Marko Šavorić, 6. d Čitajte! – Ivan Dijanić, 8. f
... pročitaj cijeli tekst...

Drugi zanimljivi članaci...