OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Najveća škola u Velikoj Gorici
Intervju s najboljom učenicom II. turnusa OŠ Nikole Hribara PDF Ispis

Kao i svake godine učitelji biraju najboljeg učenika/učenicu I. i II. turnusa naše škole.
Karla Butorac, učenica 8. e razreda, proglašena je najboljom učenicom II. turnusa.
S Karlom smo napravili intervju koji možete pročitati u nastavku. 

1. Kako bi sebe opisala u nekoliko riječi?
Opisala bih se kao odgovornu, pravednu i vedru osobu.

2. Pretpostavljam da imaš i neke hobije. Kako provodiš slobodno vrijeme?
U slobodno vrijeme bavim se rock 'n' rollom, čitam knjige i provodim vrijeme s obitelji.

3. Je li ti bilo teško uskladiti školske obveze i hobije? Imaš li uopće slobodnog vremena za prijatelje i druženje?
Vremena za druženje s prijateljima uvijek ima dovoljno ako se dobro organiziraš i posložiš prioritete što su u mom slučaju školske obaveze, ali i druženje s prijateljima.

4. Koji su tvoji najveći školski uspjesi?
Moji najveći školski uspjesi su odličan opći uspjeh na kraju svakog razreda te dobri rezultati na pojedinačnim natjecanjima na kojima sam sudjelovala (Matematika, Hrvatski jezik, Povijest …). Ponosna sam i na sudjelovanje na smotrama LiDraNa.

5. Kakav je osjećaj biti najbolji učenik škole?
Osjećaj je lijep i ohrabrujući te me potiče na daljnji rad i dobre rezultate.

6. Smatraš li da su i tvoji roditelji zaslužni za tvoju izvrsnost? U kojoj su mjeri pridonijeli tvom uspjehu?
Iako većinu obaveza rješavam sama, roditelji su jako zaslužni za moju uspjeh jer su uvijek tu kako bi me savjetovali i pokazali mi pravi put na kojem mi pružaju veliku podršku i potiču moj rad.

7. Što bi poručila mlađim generacijama, koliko treba učiti i truditi se za ovakav odličan uspjeh?
Mlađim generacijama bih poručila da organiziraju svoje vrijeme, redovito uče, slušaju i budu aktivni na satu.

8. Koji je tvoj najdraži, a koji manje drag predmet?
Morat ću vas razočarati i reći kako nemam najdraži ni manje drag predmet. Svaki predmet mi je super i svaki je poseban na svoj način te čini moje znanje bogatijim.

9. Koje osobine i vještine, po tvom mišljenju, treba imati odličan učitelj?
Mislim da bi odličan učitelj trebao imati autoritet te dobar pristup djeci kako bi im kvalitetno i razumljivo prenio sadržaj nastavnog gradiva.

10. Što je tebi najviše otežavalo, a što olakšavalo školovanje?
Mislim da mojoj generaciji, kao i meni, školovanje otežava moderna tehnologija koja nam odvlači pažnju i oduzima dosta dragocjenog vremena dok s druge strane ta ista tehnologija nudi nam napredak i puno raznih mogućnosti pa je važno biti umjeren i mudro je koristiti.

11. Po čemu ćeš pamtiti svoju osnovnu školu?
Svoje školovanje ću svakako pamtiti kao lijepo i pozitivno iskustvo, stekla sam puno prijatelja
sa kojima ću se i dalje družiti. Maturalac, razni izleti, priredbe na kojima sam recitirala, sve su to lijepi trenutci koje ću pamtiti zauvijek.

12. Koju srednju školu namjeravaš upisati?
Namjeravam upisati Opću gimnaziju Velika Gorica.

13. Da imaš čarobni štapić i možeš promijeniti jednu stvar u cijelom školovanju, koja bi to bila?
Veći dio ne bih mijenjala , možda bi se posvetila više učenju stranih jezika, ali sve što sam postigla napravilo me ovakvom osobom kakva sam danas. A i tome u prilog govori ova titula koju nosim: učenik generacije.

14. Da možeš vratiti vrijeme, što bi na sebi promijenila tijekom osnovnog školovanja?
Da mogu vratiti vrijeme, poradila bih malo na suzbijanju treme prije nastupa i ispita.

15. Koja ti je najdraža mudra izreka ili moto u životu?
Jako volim pjesmu Opomena A. B. Šimić

Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!

Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!

Da ni za čim ne zažališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajao od zvijezda.

Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde.

Novinarska skupina

 
Intervju s najboljim učenikom I. turnusa OŠ Nikole Hribara PDF Ispis

Kao i svake godine učitelji biraju najboljeg učenika/učenicu I. i II. turnusa naše škole.

Leon Brnad, učenik 8. a razreda, proglašen je najboljim učenikom I. turnusa. S Leonom smo napravili intervju koji možete pročitati u nastavku. 

Kako bi sebe opisao u nekoliko riječi?
Opisao bih se kao osobu koja voli izazove, kojoj, slikovito rečeno, lov predstavlja veće zadovoljstvo od ulova, koja je znatiželjna i želi znati više nego što je potrebno, osobu koja voli pomoći i koja uživa te pronalazi zadovoljstvo u svakom trenutku.
Pretpostavljam da imaš i neke hobije. Kako provodiš slobodno vrijeme?
Iako sada u osmom razredu nisam imao izvanškolskih aktivnosti i hobija, prije sam išao na robotiku te sam bio član izviđača. Inače su moji hobiji čitanje, bicikliranje, šetanje te povremeno i crtanje.
Je li ti bilo teško uskladiti školske obveze i hobije? Imaš li uopće slobodnog vremena za prijatelje i druženje?
Izvannastavne aktivnosti, izborne predmete i ostale obveze je u određenim trenutcima bilo teško uskladiti s osnovnom školom, no uz dobru volju i ustrajnost sve sam naposljetku uspio uskladiti. Naravno, nikad nisam ništa planirao bez da nisam ostavio slobodnog vremena za obitelj i druženje s prijateljima, tako da je i za to bilo vremena.
Koji su tvoji najveći školski uspjesi?
Moji najveći školski uspjesi su odlazak na županijska i državna natjecanja iz povijesti, tehničke kulture, fizike, kemije, biologije, LiDraNa i, moje najveće ljubavi, robotike.
Kakav je osjećaj biti najbolji učenik škole?
Osjećaj je neprocjenjiv i ispunjava me ogromnim ponosom i neopisivim zadovoljstvom.
Smatraš li da su i tvoji roditelji zaslužni za tvoju izvrsnost? U kojoj su mjeri pridonijeli tvom uspjehu?
Moji roditelji su pridonijeli mojoj izvrsnosti na način da su mi u svakom trenutku bili na raspolaganju razgovarajući sa mnom o temama koje su me zanimale pokušavajući utažiti moju želju da dođem do odgovora. Također su me vodili na razne manifestacije i događaje koje su me zanimale razvijajući još više interesa za određeno područje prema kojemu sam pokazao ljubav i zanimanje. Smatram da su moji roditelji od najranijih početaka mojeg školovanja odgajali me da uvijek budem dosljedan, uporan, pošten te me uvijek ohrabrivali kad mi je bilo teško učeći me da poslije svake kiše dolazi sunce. U svakom su mi trenutku neograničena podrška i na tome sam im beskrajno zahvalan. Podsjećaju me na priču o dječaku i stablu jer oni su moje stablo.
Što bi poručio mlađim generacijama, koliko treba učiti i truditi se za ovakav odličan uspjeh?
Želio bih im poručiti da, ako im je cilj postići ovo što sam ja postigao, moraju biti dosljedni, uporni i ustrajni, spremni na odricanje i uvjereni u uspjeh, jer onda će im se sav uloženi trud i odricanje isplatiti, a ako im se i ne isplati zato što će netko možda biti bolji, isplatit će im se u nekom drugom segmentu života.
Koji je tvoj najdraži, a koji manje drag predmet?
U svakom predmetu postoji nešto što me veseli, tako da nemam manje drag predmet, no posebno uživam u povijesti, kemiji, fizici i matematici.
Koje osobine i vještine, po tvom mišljenju, treba imati odličan učitelj?
Odličan učitelj bi trebao osjetiti strast prema svom predmetu i mora je prenijeti na svoje učenike kako bi mogli shvatiti taj predmet i otkriti nešto lijepo u njemu jer u svakom predmetu postoji nešto lijepo. Interesi njegovih učenika moraju biti ispred njegovih te mora poticati svoje učenike da vole njegov predmet i da uživaju u njemu jer tek onda će ga s radošću učiti i stjecati znanja iz tog predmeta.
Što je tebi najviše otežavalo, a što olakšavalo školovanje?
Školovanje mi je otežavala zavist i neshvaćanje pojedinaca, a olakšavala mi ga je vjera u Boga, ljubav mojih roditelja i druženje s prijateljima.
Po čemu ćeš pamtiti svoju osnovnu školu?
Svoju ću osnovnu školu pamtiti po dogodovštinama sa svojim prijateljima i po dobrim učiteljima.
Koju srednju školu namjeravaš upisati?
Namjeravam se upisati u Prirodoslovno - matematičku gimnaziju u Velikoj Gorici.
Da imaš čarobni štapić i možeš promijeniti jednu stvar u cijelom školovanju, koja bi to bila?
Promijenio bih to da bih podigao robotiku na mnogo veću razinu nego na kojoj je sad te omogućio svakom učeniku koji pokaže interes i nadarenost da se njome bavi.
Da možeš vratiti vrijeme, što bi na sebi promijenio tijekom osnovnog školovanja?
Na sebi bih promijenio da imam više hrabrosti suprotstaviti se nepravdi.
Koja ti je najdraža mudra izreka ili moto u životu?
„ Znanje je sila, znanje je moć! Dok je Bog uz tebe sve je lakše!“

P.S. Ovom prigodom bih se želio zahvaliti svim učiteljima koji su mi bili podrška u mojoj potrazi za znanjem.

Novinarska skupina

 
Državno prvenstvo u futsalu PDF Ispis

Na Državnom prvenstvu ŠSD za 5. i 6. razrede, održanom od 3. do 5. lipnja u Vinkovcima, ekipa naše škole osvojila je 3. mjesto. U utakmici za 3. mjesto naši su učenici pobijedili ekipu OŠ Benkovac 11 : 3, a u polufinalnoj utakmici, rezultatom 5 : 1, nadjačala ih je ekipa OŠ Matije Gupca iz Zagreba. Čestitke našim sportašima i treneru Borisu Konjeviću na izvrsnom uspjehu!!

 
Prvi razredi u Gradu mladih PDF Ispis

GRAD MLADIH

Dana 25. svibnja 2018. učenici prvih razreda išli su na jednodnevni izlet u Grad mladih. Dočekani smo uz glazbu, kolače i čaj. Rasplesani i raspjevani krenuli smo u šetnju parkom. Promatrali smo i uočavali promjene u biljnom i životinjskom svijetu u različitim godišnjim dobima te vremenske promjene u prirodi. Nakon edukativnog dijela učenici su sudjelovali u sportskim igrama i natjecanjima. Brzo je došlo vrijeme ručka. Poslije ručka ponovno smo zaplesali.

Bio je to jedan lijepi izlet koji bismo željeli svakako ponoviti.

Nevenka Sedmak, mag. prim. educ.

 

 

 
Obavijest roditeljima učenika s prebivalištem u gradu Zagrebu PDF Ispis

Sukladno kriterijima utvrđenim u Programu javnih potreba u osnovnom odgoju i obrazovanju Grada Zagreba za 2018. (Službeni glasnik Grada Zagreba 25117), Grad Zagreb će, radi zaštite standarda učenika i njihovih roditelja, osigurati i u školskoj godini 2018./2019. udžbenike koji su besplatni za učenike osnovnih škola izvan Grada Zagreba s prebivalištem na području Grada Zagreba.

Obavijest o nabavi udžbenika bit će objavljena na web stranici www.zaqreb.hr. kao i obrazac koji roditelji trebaju popuniti te priložiti uz popis udžbenika koji je ovjerila škola. Popis udžbenika možete podići svaki dan u školskoj knjižnici do 15 sati.

Poveznica na stranicu Grada Zagreba

 
U zavičaju Mate Lovraka PDF Ispis

15. svibnja 2018. godine učenici 3. razreda OŠ Nikole Hribara išli su na jednodnevni izlet u Bjelovar i Veliki Grđevac. 

Nakon razgleda Bjelovara, grada s dugom tradicijom te brojnim turističkim manifestacijama, nastavili smo putovanje prema mjestu Veliki Grđevac, rodnom mjestu našeg velikog književnika Mate Lovraka.

U Osnovnoj školi Mato Lovrak, koju je književnik polazio kao dijete i u kojoj je radio kao učitelj, obišli smo, uz stručno vodstvo, i spomen sobu koja prikazuje njegov život i rad. 

Šetnju Lovrakovim zavičajem nastavili smo vožnjom vlakom do Kulturnog centra Mato Lovrak koji se sastoji od kompozicijskog muzejskog vlaka u kojem se snimao i istoimeni film „Vlak u snijegu“ i mlina koji se nalazi na istom mjestu identičan kao onaj kakav su obnavljali Pero i družina. Učenici su vidjeli i Stazu prijatelja prirode koja vodi kroz šumu.

Zajedničko druženje uz ručak i rekreativne sadržaje učenici su proveli na seoskom imanju „Na malenom brijegu„.

Puni dojmova i lijepih uspomena vratili smo se pred školu u kasnim poslijepodnevnim satima.

 

Voditeljica Aktiva 3. razreda

Jadranka Jelisavac, mag. prim. educ.

 
Terenska nastava iz geografije i povijesti - NP Paklenica, Zadar i Nin PDF Ispis

Dio učenika petih razreda sudjelovalo je na terenskoj nastavi iz geografije i povijesti 11. i 12. svibnja 2018. Prvi dan uspješno su svladali planinarski uspon po NP Paklenici te se usput orijentirali, mjerili temperaturu i tlak i uzeli uzorke stijena. Nakon smještaja u hotel „Borik“, terenska nastava nastavila se provjerom temperature mora, a za usporedbu i bazena. Večernju šetnju upotpunilo je promatranje noćnog neba, te uspoređivanje svojstava toplog i hladnog zraka uz pomoć lampiona.

Drugi dan posjetili smo i razgledali Zadar te primijenili stečena znanja iz povijesti. Učenici su po grupama rješavali radne listiće s pitanjima vezanim uz prošlost Zadra u vrijeme antike i srednjeg vijeka. Obišli smo zadarski forum, crkvu sv. Stošije i sv. Donata, Pozdrav Suncu i slušali zvukove Morskih orgulja.

Posjetili smo i Arheološki muzej gdje smo vidjeli ostatke (materijalne povijesne izvore) pronađene na širem području Zadra iz razdoblja antike te razdoblja Hrvatskih narodnih vladara.

Nakon ručka terenska nastava nastavila se u solani Nin iz koje smo i ponijeli uzorak mora kako bismo provjerili salinitet. Hrabriji učenici probali su i kakav okus ima biljka slanuša.

Pomalo tužni, nakon razgleda povijesne jezgre Nina, krenuli smo kućama, a ispratila nas je duga iznad Velebita.

Učenike su pratili njihovi razrednici i profesori povijesti i geografije Natalija Kukor, Marija Majdak Forjan, Milan Vareško i Valentina Japec.

 
Izlet u Veneciju PDF Ispis

venecija (2)

venecija (1) Učenici šestih, sedmih i osmih razreda koji uče talijanski jezik i ostali zainteresirani učenici posjetili su 4. 5. 2018. Veneciju u Italiji. Po dolasku u mjestašce Punta Sabbioni brodićem smo se prevezli do povijesnog središta Venecije. Ploveći kroz Canal Grande uživali smo u pogledu na mnogobrojne palače i crkve od kojih je najljepša Santa Maria della Salute. Nakon što smo pristali na Rivu degli Schiavoni, zaputili smo se u razgledavanje najznačajnijih znamenitosti koje se nalaze na listi UNESCO - ve Svjetske kulturne baštine. Posjetili smo Most uzdaha, Trg sv. Marka, Baziliku sv. Marka, Duždevu palaču, Toranj s astronomskim satom i Most Rialto. Nakon obilaska kulturno-povijesne jezgre učenici su dobili slobodno vrijeme za kupovinu suvenira. U kasnim popodnevnim satima zaputili smo se kući. U Veliku Goricu vratili smo se oko ponoći.

Anita Pukanić, prof. engleskog i talijanskog jezika

 
Osvrt na završni krug „Matematičkog četverca“ PDF Ispis

matmaticki cetverac - osvrt (1)

matmaticki cetverac - osvrt (2) U ponedjeljak, 14. svibnja, održan je završni krug trećeg „Matematičkog četverca“. Organizator ovogodišnjeg natjecanja bila je Osnovna škola Nikole Hribara, a održano je na izletištu „Ključić Brdo“ u ugodnoj i opuštenoj atmosferi. Na završni krug natjecanja pozvano je trinaest najuspješnijih ekipa prvog kruga natjecanja koje je održano 10. ožujka u trinaest osnovnih škola Zagrebačke županije na kojem je sudjelovalo ukupno 186 ekipa.

Važno je napomenuti da je organizacija natjecanja volonterskog tipa. Temelji se na entuzijazmu i pozitivnoj energiji organizatora, voditelja Županijskih stručnih vijeća učitelja matematike Maje Karlo, Ivana Jukića i Marjane Kuliš, i učitelja koji marljivo pripremaju ekipe za natjecanje. Iako rezultat nije bio u prvom planu, zanimljivo je bilo pratiti tko će biti najbolji. Osnovni ciljevi natjecanja su popularizacija matematike, pružanje dodatnih mogućnosti mladim matematičarima i sklapanje novih prijateljstava, kako među učenicima, tako i među učiteljima.

Iako su svi sudionici natjecanja samim sudjelovanjem zaslužili pohvale, važno je istaknuti i najuspješnije ekipe u našem gradu. To je ekipa koja je osvojila drugo mjesto i srebrnu medalju u kategoriji MINI ekipa pod imenom „Mali Jure 1“ (Luka Cundeković, Tomo Hranilović, Matko Vuksanović i Karla Đurašin) mentora Biserke Zubek-Kovačević i Gorana Stajčića iz OŠ Jurja Habdelića, a u kategoriji MAXI ekipa pod imenom „Anđeli“ (Ines Borić, Fran Babić, Vanja Čirjak i Dario Anđel) mentorice Josipe Smrekar iz OŠ Eugena Kumičića.

 Voditelj Županijskog stručnog vijeća:

Marjana Kuliš, prof., učitelj savjetnik

 
Drugi razredi u posjetu Zračnoj luci Franjo Tuđman PDF Ispis

zracna luka (2)

zracna luka (1) U utorak, 8. svibnja 2018. godine, učenici drugih razreda posjetili su Zračnu luku Franjo Tuđman, našu najveću i najznačajniju zračnu luku u Hrvatskoj.

Već pri samom dolasku oduševio nas je neobičan krov nove zgrade zračne luke. Uz stručno vodstvo učenici su obišli unutarnji dio zračne luke i putnički terminal te se upoznali s načinom putovanja zrakoplovom. Saznali su gdje mogu kupiti kartu za let, gdje saznati informacije o letovima, na koji način se vrši prihvat putnika i njihove prtljage, sve radnje do ulaska u zrakoplov. Posebno uzbuđenje moglo se osjetiti pri prolasku učenika kroz sigurnosnu provjeru putnika.

Zahvaljujući učenici Miji iz 2.a i njenom ujaku, pilotu Goranu Truhanu, i ujni, stjuardesi Tanji Truhan, učenici 2.a, 2.c i 2.d doživjeli su atmosferu ulaska u avion, vidjeli neobičnu unutrašnjost pilotske kabine, slušali glas stjuardese koja daje osnovne informacije prije leta te sjedili u avionu kao pravi putnici koji ponekad požele otvoriti prozore zrakoplova i ukrasti oblake. A žele li to učiniti i piloti? Bilo je to jedno od niza pitanja koja su učenici uputili pilotu Goranu.

Puni dojmova vratili smo se s našeg neobičnog leta u naše dobro poznate školske klupe.

Ksenija P. Jurić, mag. prim. educ.

 
Natječaj za popunjavanje radnog mjesta - 15. 05. 2018. PDF Ispis

 

Temeljem članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13,136/14., 152/14., i 7/17 ) ravnatelj Osnovne škole Nikole Hribara, Ruđera Boškovića 11., Velika Gorica, raspisuje


NATJEČAJ

za popunu radnog mjesta

1. Učitelj engleskog jezika – 1 izvršitelj na određeno puno radno vrijeme;

2. Učitelj matematike – 1 izvršitelj na određeno puno radno vrijeme;

UVJETI : Kandidati trebaju ispunjavati opće i posebne uvjete utvrđene Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

Rok prijave je 8 dana od dana objavljivanja.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola (članak 13. stavak 2. Zakona o ravnopravnosti spolova).
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti dokaz o pravu na koje se poziva.

Kandidati koji ostvaruju pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, broj 157/13. i 152/14.) dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o invaliditetu.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13) dužan je uz prijavu priložiti sve dokaze o ispunjavan ju traženih uvjeta, potvrdu o statusu vojnog/civilnog invalida rata i dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Zaprimljenu dokumentaciju ne vraćamo kandidatima.

Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti:

  • životopis,
  • domovnicu ili dokaz o državljanstvu
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi
    uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja
  • potvrdu o evidentiranom radnom stažu ako ga kandidat ima, elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenom presliku uz obvezu kandidata da nakon izbora dostavi izvornike isprava.

Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni putem web stranice Škole.

Prijave poslati na adresu:

Osnovna škola Nikole Hribara,

Velika Gorica, Ruđera Boškovića 11. s naznakom – za natječaj –

KLASA: 602-02/18-01/70
URBROJ: 238/31-20-02-1
Velika Gorica,15.05.2018.

Ravnatelj:

Stjepan Maravić, prof.

 
„Dobro se dobrim vraća“ PDF Ispis

Dobro se dobrim vraca (2)

Dobro se dobrim vraca (1) U petak, 4. svibnja 2018. godine, učenike naše škole od 2. do 4. razreda posjetila je „Produkcija Z“, kazalište iz Splita. Ove godine pogledali smo lutkarski mjuzikl „Dobro se dobrim vraća“. Priča se događa u Jadranskom moru među ribicama. Hobotnica, njihov stari neprijatelj, nađe se u životnoj opasnosti, a ribice joj svejedno priskaču u pomoć. S vremenom, i nizom drugih događaja, svi postanu dobri prijatelji, a svako djelo dobrim se djelom vrati. Veselimo se i dogodine novom poučnom mjuziklu „Produkcije Z“.

 
Natjecanje iz atletike PDF Ispis

Natjecanje iz atletike

Učenici i učenice OŠ Nikole Hribara nastupili su na Županijskom natjecanju iz atletike koje se održalo 3.5.2018. na atletskom stadionu Mladost u Zagrebu. Na natjecanju je nastupilo 600 djece s područja Zagrebačke županije. Učenici i učenice natjecali su se u 7 disciplina: 100 m, 300 m, 600 m, 800 m, skok u vis, skok u dalj, vorteks, kugla, štafete.
Osvojena mjesta:

  • Mara Goluža, 1. mjesto u utrci na 600 m.
  • Tea Šaban , 3. mjesto u utrci na 100 m.
  • Ana Pavleka, 4. mjesto u utrci na 300 m.
  • Štafeta 100 m, 200 m, 300 m, 400 m (djevojke) u sastavu Lena Hudan, Mia Žepić, Tea Šaban i Ana Pavleka osvojile su 4. mjesto.
  • Matej Matić je osvojio 5. mjesto u skoku u dalj.

Budući da je ovo najmasovnije natjecanje, i da je konkurencije zaista jaka, ponosni smo na učenike naše škole.

Ivana Cvetnić, prof.

 
Posjet PP Velika Gorica PDF Ispis

Posjet PP Velika Gorica

Posjet PP Velika Gorica  1 Učenici četvrtih razreda naše škole, sudjelovali su u programu „Mogu ako hoću-1“ (MAH-1) koji se i ove godine, krajem travnja i početkom svibnja, održao u prostorijama Policijske postaje u Velikoj Gorici.

Radi se prvenstveno o preventivnoj akciji Ministarstva unutarnjih poslova kojom se kroz različite aktivnosti stanovništvo, a posebno djecu i mlade, želi potaknuti na zbližavanje i bolju suradnju s policijom.

Zanimljivi program sastoji se od interaktivnog predavanja policajaca učenicima o zaštitnoj ulozi policije, opasnostima društveno neprihvatljivog ponašanja, samozaštitnom ponašanju u rizičnim situacijama. Ukazano im je na štetne posljedice vandalizma, konzumiranja alkohola i opojnih droga. Na kraju programa uslijedio je organizirani obilazak učenika policijskoj postaji i njenim prostorijama kako bi se upoznali s radom policije i prihvatili policiju kao prijatelja pomagača.

Mateja Karavanić, dipl. uč.
Voditeljica Aktiva 4. razreda

 
Po dragome kraju… PDF Ispis

po dragome kraju Učenici 3. razreda naše škole, u sklopu nastavnog plana i programa iz prirode i društva, obišli su svoj zavičaj, naše drago Turopolje, 2. i 3. svibnja 2018. godine.

Putovanje su započeli obilaskom rimskog naselja Andautonije u Ščitarjevu, nastavili razgledom turopoljske ljepotice, Kapelice svete Barbare, u Velikoj Mlaki. Prošetali Starim gradom Lukavcem te završili putovanje, dragim nam krajem, u kuriji Modić – Bedeković u Donjoj Lomnici.

Tijekom terenske nastave imali su stručno vodstvo gospodina Stjepana Šipušića, koji im je na vrlo zanimljiv i djeci pristupačan način približio drago nam Turopolje. Učenici su zavirili u mnoge tajne našega zavičaja te ponovili sadržaje njegove prošlosti i sadašnjosti, ponijevši drage uspomene sretnije budućnosti.

Voditeljica Aktiva 3. razreda
Jadranka Jelisavac, mag. prim. educ.

 
<< Početak < « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » > Kraj >>

Stranica 2 od 30

Naši filmovi

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.






Slučajna slika

slucajna1.jpg

Erasmus+ partner

erasmus (3).jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Statistike posjeta

Posjeta danas:58
Posjeta jučer:121
Posjeta ovaj mjesec:3366

Pročitajte još i ovo!